Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Horror verhalen

  • Rene

    Hallo,

    Is er iemand die horror verhalen kan schrijven? Ik heb illustraties en wil er graag korte (horror) verhalen bij hebben.

    De bedoeling is dat het geheel in een magazine gepubliceerd wordt.

  • Suzanne

    Ik hou er heel erg van om griezelverhalen te schrijven.

    Wat had je precies in gedachtes? Je kunt me anders ook mailen:

    admin@mediareviews.net

    Groetjes, Suzanne

  • Rianne

    't Is een begin, mischien kun je er wat mee…

    Even raakte ze haar hand aan. IJskoud.

    De tranen die over haar wangen liepen weerspiegelde in het licht van de maan.

  • Eelco van Wieringen

    .

  • Bjorn

    Hoi Rene

    Ik ben op dit moment bezig om mijn eigen horror verhaal te schrijven.Ik vind het erg leuk om korte, duistere, verhalen te schrijven.Misschien dat we contact hierover kunnen hebben,zodat het wat duidelijker wordt wat jij wilt en wat ik kan leveren.

    groeten Bjorn

  • Klaas

    WTF wat eng!!!>:D<

  • julian

    geuk

  • N

    freak

    13 februari 1859. Een groep meiden van 18 jaar hielden een slaapfeest. Iedereen werd uitgenodigd behalve Kath. Zij had geen vrienden en thuis had ze ook veel problemen. kath werd altijd gepest, ze noemden haar freak omdat ze een wit gezicht had en zwarte lange haren. Kath zwoor op haar dood dat ze die meiden een keer terug zal pakken. Kath's vader was overleden en nu zat ze nog alleen thuis met haar stiefmoeder. Haar stiefmoeder had een bloedhekel aan haar omdat Kath's vader meer om Kath gaf dan om haar. Op een avond hoorde Kath allerlei geluiden benenden. Met al haar moed besloot ze een kijkje te gaan nemen. ze deed haar witte nachtjapon en en liep rustig de trap af. Ze liep naar de keuken en daar stond haar stiefmoderen voorovergebogen met een mes in haar handen. ze keek op en lachte. kath schrok, maar voordat ze weg kon rennen gooide haar stiefmoeder recht een mes op haar af. Het mes stook recht in Kath's buik. Toen kwam de stiefmoeder aangelopen en bogon Kath in haar kele te steken en sneed haar polsen door. Ze was morsdood. De stiefmoeder gooide haar in de dichtsbijzijnde sloot. Kath's ziel werd niet toegelaten tot de hemel of hel want ze had namenlijk op haar dood gezworen dat ze die meisjes ging terug pakken. Intussen hadden de meisjes een slaapfeest en het was super gezellig. Opeens keek een meisje naar het raam en er kwam een harde onweersflits daarin zag ze Kath staan met bloeddorstige ogen, een witte nachtjappin met overal bloed op en een mes in haar handen. ze lachtte naar het meisje. Het meisje vile op de frond en ze schreewde en gilde, alles in haar lichaam verkramte. Het laatste dat ze zei was : KIJK NIET IN KATH'S OGEN!

  • zoey

    woehoehoehoe dit is een eng vehaal :

    WE HEBBEN TOVERKRACHT WE HEBBEN TOVERKRACHT EN NIEMAND ZIET HAAR OOIT TERUG WANT:

    WE HEBBEN TO VERKRACHT

    jonge en zeg nu eerlijk dit was toch een geweldig verhaal egt zo eng ha !

    dagdag to :D

  • lucretia

    Okee mijn enge verhaal xD

    Iedereen kent mary bloody vast wel, dus daar verzin ik wat over

    Mary kreeg een ziekte waardoor ze in coma raakte,ze zat ongeveer 1,5 jaar in coma.

    De ouders van Mary dachten dat ze dood was en dus stopten ze Mary in een doodskist

    en gingen ze haar in de voortuin begraven.Maar voordat ze haar in de doodskist stopten bonden ze

    een touw aan haar pols vast waaraan een bel zat en die bel hingen ze op.Als Mary uit coma zou komen

    zou ze aan de touw kunnen rukken zodat de bel heen en weer gaat en dat de ouders het horen

    en haar komen bevrijden.Daarna gaan de ouders van Mary weer naar binnen om te eten en naar bed te gaan.

    Uiteindelijk midden in de nacht ontwaakt Mary uit haar coma, ze raakt in paniek, ze rukt als een bezetene aan de touw

    maar er gebeurd niks ondertussen krijgt ze heel weinig lucht en probeerd dus met haar vingers en nagels de houtenkist

    open te krabben dat lukt haar niet maar ze hoort dat de bel tekeer gaat, niemand komt.Ze ziet dat haar handen onder de bloed zit en na 2 minuten sterft ze omdat, ze geen lucht meer kreeg.

    Als het ochtend is geworden,komen de ouders van Mary naar de voortuin en zien dat de bel op de grond ligt.De vader van Mary kijkt haar vrouw aan en begint de aarde van de doodskist af te halen en doet snel de deksel van de doodskist open.Ze zien dat Mary's handen helemaal onder de bloed ligt, dat de hout ook onder bloed zit.Ze beginnen te huilen maar dat lost natuurlijk niks op.De vader van Mary doet de deksel dicht en doet de aarde weer over de doodskist.De ouders van Mary besluiten uiteindelijk te verhuizen en verhuizen dus naar een andere stad.De ouder van Mary bleven voor altijd kindloos en leden een ongelukkig leven.Sarah de beste vriendin van Mary hoorde ineenkeer een bel in de lift en keek toen in de spiegel van de lift en zag ze daar Mary helemaal onder bloed.Sarah keek recht inde ogen van Mary en verlamde en sinds dien word ze Mary Bloody genoemd.Sarah werd nooit meer zichzelf en stierf kort na dat gedoe met Mary.

    Dus als je een bel hoort kijk dan niet in de spiegel. :P

    The End!!

    Mad by Lucretiaaaxd