Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schrijver gezocht voor biografie

  • N.Bakker

    hallo, ik heb niet eerder gereageerd omdat ik de site niet had opgeslagen en dus niet echt weer kon vinden…als dit bericht voor mij is tenminste…kan ik dan een mailtje naar u sturen mvg N. Bakker

  • N Bakker

    deze oproep wil ik even plaatsen voor dhr Rob en Dhr Ko nieveer…zouden die misschien willen reageren als ze dit lezen

    mvg N. Bakker

  • Ko Nieveer

    Hier ben ik mevrouw/meneer N. Bakker. Ik ben benieuwd naar uw biografie-plan!

    Hartelijk gegroet,

    Ko Nieveer

  • N.Bakker

    ja ik kan beter even me mail geven maar iig 1 waar je me op kan bereiken…. naomagic@live.nl

  • shermans@planet.nl

    Geachte heer, van Engelen

    Uw oproep is ruim twee maanden geleden geplaatst, als deze nog open staat wil ik u graag van dienst zijn.

    Vriendelijke groet,

    Simone Hermans

    http://www.hermansteksten.nl

  • Dunya

    Hallo,

    ik ben Dunya en ben woonachtig in Maastricht. Na al mijn ups en downs wil ik nu eindelijk heel graag mijn leven op papier zetten. Via deze weg zoek 'n schrijver die me hiermee kan begleiden.

    grtjs

    Dunya

  • Ko Nieveer

    Graag zou ik wat meer willen weten over uw schrijfplannen. Bijvoorbeeld: wilt u er een echte publicatie van maken of is het boek alleen voor uzelf bedoeld? En ook: zoekt u gewoon een schrijfmaatje of gaat het u om een professionele begeleider die u er ook voor wilt betalen?

    Ik ben een ‘retired’ psycholoog, was mijn leven lang behandelaar, onderzoeker en schrijver. Het laatste professioneel én uit liefhebberij. Dus misschien hebt u iets aan mij.

  • Dunya

    Beste Ko Nieveer,

    Bedankt voor u reactie.

    Mijn levensverhaal is bedoeld voor ‘n echte publicatie en voor mij ’n innerlijke reis om vrede te sluiten met mijn verleden. Vind dat het afgelopen moet zijn hoe mijn eigen volk (turken) met vrouwen omgaan!!!

    ik heb ht allemaal in m'n hoofd ma heb angst om te schrijven! Heb eigenlijk helemaal geen ervaring met zoiets. Wat de kosten zijn van 'n schrijver enz…

    Het is ‘n heftige levensverhaal, als ik mensen ’n mini versie ervan vertel, zijn de mensen verbaasd dat ik nog zo positief ingesteld bent. Het leven is mooi en kort zeg ik dan…

    grtjs

    Dunya

  • Ko Nieveer

    Ik merk dat het u ernst is. Maar een boek waar een uitgever wat in ziet, moet wel aan een aantal voorwaarden voldoen. De uitgever moet er tenslotte geld in steken. En dat geld wil hij weer terugkrijgen - liefst in een veelvoud natuurlijk, zoals bij bestsellers.

    Dus of het verhaal professioneel is opgeschreven, dat is het eerste waar een uitgever naar kijkt. En vervolgens of het spannend, origineel, onthullend genoeg is om een lezerspubliek aan te spreken. En zo zijn er nog meer voorwaarden.

    Het is dus niet niks, een boek schrijven. Wilt u dat allemaal, dan kunnen we verder gaan. In ieder geval klinkt uw probleem, zoals u dat samenvat, al meteen sympathiek. Ik wil u graag helpen, maar er komt heel wat bij kijken, ook kosten helaas.

    Vriendelijk gegroet.

  • Eef Zandbergen

    Geachte heer / mevr

    Heel graag zou ik mijn levens verhaal willen vertellen - Zoveel meegemaakt in een leven

    Hoop op een positieve reactie van u

    Vriendelijke groet

    Eef Zandbergen ( vrouw - 71 jaar )