Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik ben op zoek naar een schrijver om samen mijn autobiografie te schrijven

  • Holly

    Hallo, ik ben op zoek naar een schrijver om samen mijn autobiografie te schrijven.

    Ik heb een super interessant verhaal te vertellen. Ik ben 12 jaar werkzaam geweest in de prostitutie en over de hele wereld gewerkt. Nu ben ik 34 en ben zins kort met de ziekte MS gediagnoseert. Nu ga ik de bikkel harde strijd aan tegen deze k… ziekte, en daar ga ik heel ver in. Zo vertrek ik in Aug. naar Rusland Siberie voor een 3 weeks therapie met bijen!!!

    Ik ben zelf niet de beste schrijfster zoals je misschien wel kan zie, daarom begin ik zelf niet aan.

    Wie heeft er interesse, het boek uitgeven moet niet zo probleem zijn..

    Groeten Holly

  • John Vermeulen

    Ik zou zeggen: bekijk even mijn website om u ervan te vergewissen dat dit serieus is, en vertel me dan bij gelegenheid even hoe u zich die samenwerking voorstelt.

    http://users.skynet.be/fb440897

  • Vivionne

    Hallo Holly,

    Graag zou ik ook wat meer informatie van je ontvangen hoe je het zelf in gedachten hebt te gaan doen. Ik bedoel dan onder andere de schrijfvorm, de aanlevering en de uitgave van het boek. Je kunt me bereiken op het opgegeven emailadres. Ik hoop van je te horen.

    Mvg, Vivionne

  • Vivionne

    emailadres (wat ik zo snel in m'n stukje niet terug zie) van Vivionne is:

    women1970@live.nl

  • Nelleke

    Heb even op de site van je gekeken John. Poeh ee wat veel boeken heb jij geschreven! Hoe kom je aan die inspiratie? Ikzelf heb een gedichtenbundel geschreven en ben nu bezig met gedichtjes voor kinderen.

    Ik vind het heel knap hoor. Jij bent voor mij in ieder geval geen amateur.

  • marina liebregts

    neem eens een kijkje op mijn website

    www.typewriter.nl

    en of stuur een mail dan vertel ik je meer over de mogelijkheden

    met vriendelijke groet

    marina Liebregts

  • Marleen Wegman

    Hallo Holly,

    Het is al even geleden dat je je oproep op het prikbord hebt geplaatst en je ben nu waarschijnlijk in therapie, maar toch wil ik nog graag reageren.

    Ik ben heel benieuwd wat je precies in gedachten hebt met je boek.

    Je kunt me bereiken via: marleenwegman@googlemail.com

    Bedankt en sterkte!

    Marleen Wegman

  • Cindy

    Hallo ik ben op zoek naar een schrijver die samen met mij een boek wil schrijven. Het verhaal gaat over de mooiste tijd in mijn leven, toe ik dacht de man van mijn leven te hebben gevonden.

  • Abdellah Biada

    Gepost door: Abdellah

    Datum: 28 april 2013 10:47

    Hallo, ik ben op zoek naar een schrijver om samen mijn autobiografie te schrijven.

    Ik heb een super interessant verhaal te vertellen. Ik ben 12 jaar ik ben vertrokken uit mij ouderlijk huis regering Europa ik heb gewerkt en gestudeerd . Nu ben ik 59 en ben,3 kier getrouwd geweest ik heb 5 kinderen

    Ik ben zelf niet de beste schrijfster zoals je misschien wel kan zie, daarom begin ik zelf niet aan.

    Wie heeft er interesse, het boek uitgeven moet niet zo probleem zijn..

    Groeten Abdellah.

  • Dave

    Beste Lezers,

    Ik zoek ook een een schrijver ben een man van 37 jaar en verslaafd geweest en al 17 jaar instellingen achter de rug met verleden van heel veel up en down

    verslaafd geweest drugs drank gokken vanaf me 13 e jaar in zoveel instellingen gezeten met 3 jaar als klein succes van me hobby me leven gemaakt eigen telecom zaak gehad.

    Maar dan in het goede leven ook faale erg faale nu ben ik weer opgenomen in een kliniek en is zwaar soms denk wat is er nog over mij ik heb gezworven ik heb ik heb diverse ziektebeelden adhd bps ptss dus een zeer turbulente leven gehad wil dit graag delen.

    meerdere mensen zelf begeleiders vertellen me dave ga meer met jouw ervaring doen je heb zoal alles gehad in mijn korte leven maar door mijn dyslectie.

    ik heb in diverse klinieken gezten bouman rotterdam 2x de hoop dordrecht novadic en waar ik nu zit vele opnames gehad ook nu na mijn faillisement waar ik een zware burnout boven op mijn adhd en bps en ptss der bij kreeg met gebroken leven nu en niet wat waar en waneer en hoe ik zoek een schrijver die mijn kan helpen.

    om een boodschap te geven in deze pittige maatschappij

    ik schrijf nogal door elkaar excuus daarom ook zoek ik iemand die me kan helpen om de boodschap te brengen

    Gr Dave