Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik ben op zoek naar een schrijver om samen mijn autobiografie te schrijven

  • Willem Jan de Vries

    Wil ik wel doen. Enne met die MS heb ik net als met veel andere “verschijnselen” vaak wel goede ideeën die het leven wat lichter kunnen maken. Zou wel eens een mooi verhaal kunnen worden. Stuur maar wat tekst op proef via mail als je wilt(welkomdevries@gmail.com. Dan bak ik er wat van en mail het resultaat terug. Als we er allebei tevreden over zijn gaan we verder. Ok?, greetz, Willem Jan de Vries

  • jeanet

    Ik ben op zoek naar een schrijver die wil schrijven over ouderverstoting en vechtscheiding.

    Bovenstaande is mij helaas overkomen en ik zou graag mijn verhaal willen delen in een boek.

    Helaas ben ik geen goede schrijver en denk ik dat ik dit beter over kan laten aan een expert.

  • Mala Chatterpal

    Hallo,

    Ik ben een vrouw van 46 jaar en op zoek naar een goeie schrijver, die samen met mij mijn autobiografie wilt schrijven. Ik heb Depressie gekregen na een zware auto- ongeluk. Ik wil mijn Depressie en wat Depressie met mij doet op schrijven en zo mijn verwerkingsproces verwerken.