Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schrijver gezocht voor schrijven van mijn levensverhaal

  • M.L.Ambrosius

    Ha Marjon,

    Om je nog meer keus te geven: mijn website is http://www.uitgeverij-ambrosius.nl/www/Uw_verhaal_als_boek.html

    Daar staan ook mijn adresgegevens. En links naar wat ik allemaal meer doe;-)

    Marie Louise

  • tom brusse

    Goede middag,

    Heb geen flauw idee op wel pad ik mij begeef???Maar een boekwerk maken van je leven,als het einde in zicht is,wat voor prijskaartje hangt er aan zo iets.???Heb een goede vriend in Zeeland wonen,en dat is nog een leuke verteller ook.,loopt al jaren met het idee rond om zijn levensverhaal in een boekwerk om te zetten..Wie verschaft mij wat informatie hoe zo iets in zijn werk gaat,moet je zelf al het nodige op papier hebben staan??Wordt zo.n boekwerk samengesteld uit een aantasl mondelingen seccie.s???.Als zo.n levensverhaal een bestseller wordt hoe zit het dan met de financien,en met de uitgever..Van wie krijg ik eens wat antwoord op mijn vragen een hartelijke groet uit het Land van Maas en Waal tom brusse moordhuizen in alphen .a.d. maas in gld.

  • Willem Lensselink

    Beste Tom,

    Zo wie zo kan je je levensverhaal kwijt op www.graphyon.com

    De nieuwste site, gaat eigenlijk pas over een maand officieel de lucht in maar leukt voor jou om alvast even te pionieren.

    Mocht je opmerkingen hebben t.a.v. deze site, dan hoor ik dit graag natuurlijk.

    Succes

    Willem Lensselink

    Purmerend

    willem@lensselink.com

  • Jacqueline Delwig

    Hallo Marion,

    Inmiddels jan. 2014. Speelt dit nog steeds?

    groetjes, Jacqueline

  • jacolien

    ik ben op zoek naar een enthousiaste schrijver die mijn verhaal wil schrijven in een boek. Ik ben 26 moeder van een dochter van 2, net een nieuwe relatie en gescheiden. Een scheiding met een heftig verleden. Volgens mij materiaal om ern prachtig aangrijpend boek te schrijven.

  • feunekes

    Dit kan een heel spannend boek worden,alle ingredienten aanwezig,durf niets te verklappen.

  • Mike

    Hallo

    Ben een persoon met de ziekte DIS

    Zou graag een boek willen maken en publiceren met iemand die er enorm geduld voor zou hebben die te willen maken met mij de hoofdpersoon en alle alters.

    De bedoeling is om eens een boek uit te willen brengen met een levensverhaal hoe een disser leeft met zijn alters, daar er alleen maar boeken op de markt zijn die slechts vertellen wat de ziekte DIS is

    maar niet hoe een Disser zelf met alle alters het leven in staat.

    Hoop van een schrijver wat te mogen horen

    groeten van Mike en alle alters

  • kim

    hallo Mike,

    ik heb je oproep gelezen, ik ben geen professionele schrijver maar het lijkt mij erg leuk om je verhaal op papier te zetten.

    Als je interesse hebt hoor ik het wel.

    mvg kim

  • mike

    Hallo Kim

    Het zal niet makkelijk worden, want moet het met alle alters doen en vaak is het dan verwarrend, de één heeft het zo beleefd de ander weer anders, maar moet het wel van hun hebben, zelf niet veel weet

    ik wil geen boek maken wat DIS is maar hoe het is het leven van een disser. Het is triest, verwarrend, eng en met humor

    Kunnen we stukjes doorsturen naar je per mail, jij ze verzamelt en dan er een lijn in maken kan van een verhaal?

    groeten van Mike

    mail: sjechina@msn.com