Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrijver gezocht.

  • Barry

    Hallo,

    Ik zoek een persoon die mijn levensverhaal kan verwoorden op papier.

    Trefwoorden jeugd, flower-power-tijd, verloren liefdes, ongeluk, 30 jaar verslaving, alcohol, drugs en harddrugs, de strijd daar tegen, rehab, klinieken, dakloosheid.

    Kortom; een gevecht tegen de verslaving door vallen en opstaan..

    De werking van de verslavingszorg in mijn leven. Nu 7 jaar schoon, zoals dat heet.

    Zal zowel ervaring en preventieve werking uitstralen.

    Mijn kennis en knowhow niet verloren laten gaan.

    Ideeën ?

    In afwachting.

  • Mieke

    Hallo Barry,

    Wat moet het voor verhaal worden? Een boek? Een ‘kort’ verhaal?

    Ik schrijf voor diverse bladen.

    Kun je mij iets meer vertellen?

    Groetjes,

    Mieke

  • Maritere Dankerlui

    Beste Barry,

    ik hoop dat alles goed met u is. Ik weet niet of u al iemand gevonden heeft. Ik zou wel interesse hebben om over uw leven te schrijven.

    Met vriendelijke groet

  • Dave

    Beste Miek of Maritere,

    Ik zoek ook een een schrijver ben een man van 37 jaar en verslaafd geweest en al 17 jaar instellingen achter de rug met verleden van heel veel up en down

    verslaafd geweest drugs drank gokken vanaf me 13 e jaar in zoveel instellingen gezeten met 3 jaar als klein succes van me hobby me leven gemaakt eigen telecom zaak gehad.

    Maar dan in het goede leven ook faale erg faale nu ben ik weer opgenomen in een kliniek en is zwaar soms denk wat is er nog over mij ik heb gezworven ik heb ik heb diverse ziektebeelden adhd bps ptss dus een zeer turbulente leven gehad wil dit graag delen.

    meerdere mensen zelf begeleiders vertellen me dave ga meer met jouw ervaring doen je heb zoal alles gehad in mijn korte leven maar door mijn dyslectie.

    ik heb in diverse klinieken gezten bouman rotterdam 2x de hoop dordrecht novadic en waar ik nu zit vele opnames gehad ook nu na mijn faillisement waar ik een zware burnout boven op mijn adhd en bps en ptss der bij kreeg met gebroken leven nu en niet wat waar en waneer en hoe ik zoek een schrijver die mijn kan helpen.

    om een boodschap te geven in deze pittige maatschappij

    ik schrijf nogal door elkaar excuus daarom ook zoek ik iemand die me kan helpen om de boodschap te brengen

    Gr Dave

  • Ruth Leysner

    Hallo Barry,

    Ben je nog op zoek naar een schrijver?

    Gr. Ruth

  • carlijn

    Beste barry,

    Ben erg geraakt door je verhaal, alhoewel ik geen professional ben die gestudeerd heeft voor schrijven, ben ik wel goed in wat ik schrijf. Wat voor bundel had je in gedachten hoeveel bladzijdes.

    Wil je er graag mee helpen en doordat ik een spontane schrijfster ben vraag ik qua prijs een heel stuk minder als profs.

    Groeg carlijn

  • John Grootebeck

    Gezien het aantal schrijffouten in je antwoord, lijkt een beduidend lagere prijs me ook wel billijk.

  • Barry

    Zouden de schrijvers die gereageerd hebben op mijn oproep schrijver gezocht nog eens reageren via mijn email.

    Ik zag dat Mieke,Maritere en Carlijn gereageerd hebben.

    Mijn mail adres is barryhuyskens@gmail.com.

    In afwachting, vg

  • Barry

    Hallo Ruth,

    Ja, ik ben nog steeds opzoek naar een schrijver(ster).

    Heeft even stil gelegen maar idee blijft vers.

    Reageer naar barryhuyskens@gmail.com

    vr groet.

    Barry

  • Barry

    Hallo Mieke,

    Het is zeker geen kort verhaal voor een blad.

    Het zou 1 boek of 3 opvolgend pockets kunnen zijn.

    Qua inhoud kan ik het in 3 fases bekijken die een aangrijpend geheel zullen vormen met epiloog.

    Mail eens persoonlijk naar mij voor idee uitwisseling.

    barryhuyskens@gmail.com

    In afwachting, vr groet.

    Barry