Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrijfster met ervaring in kindermusicals, liedteksten en levensverhaal biedt zich aan

  • irene

    Ik heb de afgelopen 15 jaar diverse kindermusicals en liedteksten geschreven, waarvan er een aantal zijn uitgegeven bij een theater uitgeverij. Ook heb ik in het verleden een autobiografie geschreven. Momenteel heb ik geen andere opdrachten. Ik ben op zoek naar leuke en uitdagende opdrachten.

    Ben je op zoek naar een schrijver of zoek je iemand om je te helpen bij het uitwerken van een manuscript, laat het me weten.

    Ik ben woonachtig in Friesland.

  • muis

    hoi irene ,

    ik heb gezien dat je met levensverhalen ervaring hebt ,nu ben ik toevallig aan het zoeken naar iemand met ervaring in het schrijven en zag jouw aanbod op schrijverspagina en wil graag met je in gesprek over een schrijven wat ik alleen niet kan ordenen, zou je mij willen mailen op mijn mail ik ben toevallig wooonachtig in drenthe. bvd muis

  • Roos

    Hallo Irene,

    Mijn naam is Roos. Al enige tijd heb ik de droom om boeken en filmscripts te schrijven, maar mijn gebrek aan ervaring en inzicht schiet me hierin te kort.

    Ik ben dan ook dringend op zoek naar iemand die mijn verzonnen verhalen wil omtoveren tot een boek en van sommige verhalen een filmscript.

    De scripts wil ik dan vertalen in het Engels en aanbieden aan grotere filmmakers.

    Ik schrijf songteksten en gedichten, waar ik nooit echt iets mee heb gedaan. Mijn songteksten heb ik ooit zelf willen uitbrengen (ik zing zelf ook), maar door mijn verleden

    heb ik dat allemaal niet waar kunnen maken.

    Ik heb nu enkele verhalen op papier staan, waar ik graag wat mee wil doen en ik ben daarvoor op zoek naar een ervaren schrijver die mij daarbij kan helpen.

    Ik zie wel dat u aardig ver bij mij vandaan woont, ik woon zelf in Zuid Holland, maar wellicht valt daar een mouw aan te passen.

    Graag hoor ik van u.

    Met vriendelijke groet,

    Roos

  • irene

    Dag Roos,

    Zou je mij een privebericht hier kunnen sturen, dan kunnen we van gedachten wisselen over wat je precies voor ogen had.

    Met vriendelijke groeten,

    Irene