Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Professionele copywriters gezocht

  • Jessine

    Bent u op zoek naar nieuwe opdrachtgevers en naar een gevarieerder aanbod van tekstopdrachten? Heeft u een passie voor taal en bent u een ervaren copywriter? Dan bieden we u een gratis platform waar u diverse opdrachten kunt vinden. Greatcontent zoekt professionele, Nederlandse tekstschrijvers. Wees flexibel, werk vanuit huis wanneer u wilt en kies de schrijfopdrachten die u bevallen.

    Bij greatcontent zorgen wij voor uiteenlopende opdrachten en garanderen wij uw uitbetaling. Daarnaast zorgen wij voor een volledige en correcte briefing, zodat u direct weet waar u aan toe bent. Wij nemen het administratieve werk en uw acquisitie volledig voor u uit handen. Het enige wat u hoeft te doen, is schrijven.

    U kunt vandaag nog aan de slag. Meld u nu aan op greatcontent en begin direct!

    Bent u geïnteresseerd? Kijk dan op www.greatcontent.nl of registreer direct via https://www.greatcontent.nl/contractor-register.

  • henk sleeuw

    Goede middag,

    De immense pagina's met mogelijkheden maakt het onduidelijk

    waar ik me zou moeten positioneren.

    Ruim 30 jaar heb ik als art/studio/copywriter in A'dam gewerkt.

    Voornamelijk gevraagd in de financiële sector (Bank of America - Labouchere,- etc.)

    en internationaal voor Duphar en andere bedrijven: dier-medicijnen-produkten.

    Ook TV-programma's bedacht en TV-scripts

    Recentelijk een story onderhanden m.b.t. Paganini (movie)

    Ben nieuwsgierig waar dit bericht terecht komt.

    Groeten van

    henk sleeuw