Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hoe pak ik het aan

  • blokas

    Hallo,

    Ik hoop dat jullie tips voo mij hebben.

    Ik loop al een tijdje rond met het idee om een boek te schrijven/maken..waar het over gaat wil ik voor mij houden, maar het betreft foto's afbeeldingen die ik met toestemming wil plaatsen, en een verhaal erbij van die mensen..

    Hoe pak ik het aan, verder dan de opzet/idee ben ik niet gekomen..

    Wie heeft tips voor mij, hoe doe ik research…waar moet ik allemaal toestemming voor vragen

    tevens wil ik een kalender gaan maken..iemand tips..

    alvast bedankt voor de genomen moeite.

  • Desiree

    Hoi,

    Zelf loop ik al een tijd te denken over het schrijven van een boek. Ik heb zoveel ideeen, maar weet ook niet hoe ik het aan moet pakken. Ik begin wat te lezen en ben begonnen met een cursus op www.verrasjezelf.nl/schrijfjeboek.htm

    De cursus wordt via email gegeven en hoef je alleen te betalen wanneer je er wat aan hebt. Maar kost zo weinig dat ik het niet sportief vind om het niet te betalen. Ik ben er net mee bezig en het is de email is heel stimulerend. Gewoon doen zou ik zeggen. In mijn ogen kun je in het begin van alles en iedereen wat leren… Ook lees ik zoveel mogelijk via internet en probeer tweedehands LOI of NTI cursussen te vinden op marktplaats.nl

    Veel succes en plezier met het schrijven….

    Desiree