Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Doe mee aan de Avalon MvHS-Verhalenwedstrijd

  • Layla

    Ben jij dol op schrijven en lijkt het je leuk om eens een verhaal van jezelf gepubliceerd te zien? Doe dan mee aan de Avalon MvHS-verhalenwedstrijd!

    Schrijf een verhaal van maximaal 1800 woorden (maar minder mag ook) met als thema Hekserij. Je mag het thema invullen zoals jij zelf wilt: schrijf bijvoorbeeld over een jong meisje of jongetje dat Heks wil worden, over een gebeurtenis tijdens een ritueel, of over een hele boze Heks. Alles mag! Het verhaal mag romantisch, eng of komisch zijn, ook mag het een kinderverhaal worden.

    De enige voorwaarde is dat het echt een verhaal wordt. In de ik-vorm schrijven mag, maar het moet wel fictie blijven.

    Stuur je verhaal voor 21 juli 2005 naar info@demagischecirkel.nl. De winnaar ontvangt een prijzenpakket (dat aansluit op het thema hekserij) ter waarde van ? 50,- én zal zijn of haar gepubliceerd zien in nummer 9 (september - december 2005) van Avalon Magazine voor Hekserij en Spiritualiteit!

  • Layla

    Wanneer je meer wilt weten over Avalon MvHS, kun je kijken op:

    http://www.demagischecirkel.nl/Avalon_index.htm

  • melanie

    heey leuk. ik doe mee!! lijkt me wel leuk, en hekserij vind ik al heel lang interessant.