Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mijn boek

  • ineke bakker

    Hallo, ik heb al twee boeken uit gegeven in eigen beheer.Ik ben nu aan de derde bezig. Nu wilde ik vragen of iemand mij advies kan geven hoe ik die het beste kan verkopen. Via mijn uitgever gaat het heel traag.

  • Herman

    Hallo,

    voor je gaat schrijven en verkopen zul je jezelf de vraag moeten stellen wie je doelgroep is. Hoe je doelgroep te benaderen is van groot belang.Plaatselijke boekhandels hebben vaak een ander belang dan jij. Adverteren in gratis bladen is een goed begin. Probeer zo'n bladenuitgever voor je boek te interesseren met een goed geschreven artikel waarin je uitlegt waar je boek over gaat, voor wie bestemd enz. Een artikel waar ze zelf weinig meer aan hoeven te sleutelen wordt vaak onverkort overgenomen.Veel succes.

    Herman

    P.S. Dit traject heb ik zelf doorlopen, kijk voor het resultaat op http:www.de-mus.nl

  • Piet Janssen

    Hallo Ineke,

    Ik heb 25 boeken geschreven waarvan 12 helemaal af en ook ik ben al jaren bezig

    om een uitgever te vinden maar dat schiet niet op!

    Ik heb het volgende gedaan.Ik heb mijn boeken bij de supermarkten gestald en bij

    boekhandels en ook op zwarte markten want daar verkoop ik best wel aardig.

    Misschien heb je voor mij een tip om aan een uitgever te komen.

    Ik hoop nog van je te horen en misschien kunnen we samen wat ondernemen want

    we zitten in hetzelfde schuitje.

    Ik woon in Coevorden.

    Groet.

    Piet Janssen

    ineke bakker schreef:

    >

    > Hallo, ik heb al twee boeken uit gegeven in eigen beheer.Ik

    > ben nu aan de derde bezig. Nu wilde ik vragen of iemand mij

    > advies kan geven hoe ik die het beste kan verkopen. Via mijn

    > uitgever gaat het heel traag.