Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrijf jij mee?

  • Eric

    Hey,

    Ik heb al geruime tijd het verlangen om mezelf op papier uit te drukken. Ik wil verhalen schrijven of een vaste column in een tijdschrift. Het liefste zou ik een mooie literaire roman willen maken. Om de een of andere reden slaag ik er echter niet in om op gang te komen. Vroeger schreef ik verhalen en opstellen die door kenners hoog aangeslagen werden. Door een druk leven en veel werk is “het” er niet meer van gekomen. Voor mijn werk schrijf ik veel maar zakelijk en niet erg creatief. Zijn er mensen die zich hierin herkennen en mij advies kunnen geven of misschien samen willen werken aan een verhalenbundel? Ik heb de druk nodig van een opdracht of van publiek dat mijn werk zal gaan beluisteren of lezen.

    Groetjes

    Eric, Nijmegen

  • Kitana

    Kijk eens op dit forum: http://www.schrijversforum.nl/forum/index.php?act=idx

    Het is er erg gezellig en je kunt er discussiëren over je eigen werk, andermans werk en nog veel meer over het schrijven zelf.

    En verder is het natuurlijk gewoon een kwestie van DOEN! Voor je aan een bundel kunt beginnen is het denk ik belangrijk om eerst schrijfritme op te doen en een stapel verhalen klaar te hebben liggen waar je uit kunt kiezen. Ook meedoen met de diverse schrijfwedstrijden (zie op eerder genoemd forum) is een aardig duw in de rug.

    groetjes en succes,

    Kitana

    www.ongers.net