Serieus antwoord op serieuze advertentie!
Channah je begrijpt Rob niet helemaal. Je kan het ook niet helpen, je bent maar een vrouw….
ZUCHT!
Ik herzie de advertentie Rob (als dat mag dan, maar ik doe het toch):
Rob zoekt een vrouw (leeftijd niet belangrijk, maar hij is 35) om samen erotische verhalen mee te schrijven. Ze mag geen kritische vragen stellen, want daar moet hij om zuchten, maar ze mag ook geen bouqetreekstype zijn. En GEEN aanhoudend type AUB!
Dus: Een vrouw die wel serieus nadenkt (liefst avontuurlijk) maar dan over erotiek (zonder romantiek). en ze mag alleen reageren op ZIJN advertentie zoals hij dat wil (niet verstoren of er vragen over stellen) en er zeker geen opmerkingen over maken, want dat wil HIJ niet! En als ze vragen stelt, is ze niet ruimdenkend maar irritant!
Nou Channah, ik vrees helaas dat we geen kans meer maken…. Rob, Succes met het vinden van de ideale, serieuze,doch avontuurlijke, niet kritische, geen vragen stellende, geen romantische, ouderwetse vrouw (liefst tussen 18 en 20) om kinky doch talentvol mee te schrijven (alleen via email, niet in manuscript-vorm)! Met andere woorden succes met je cyberseks in ‘roman’ vorm (erotische bouqetmail, nieuwe trend.. wellicht?).
Kalyna