;-)
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHi Rob,
Ik ben 26 jaar en bedoel je zoiets?
Jouw vingers strelen langzaam de binnenkant van mijn dijbeen en daar waar jouw vingers langsgaan, brandt mijn huid. De prikkels die in mijn onderbuik steeds heviger worden neigen tegen het pijnlijke aan en automatisch duw ik mijn knieen uitelkaar. Je neemt mijn uitnodiging aan en ik voel tegen de binnenkant van mijn been de druk in je broek.
In een woord fantastisch!!
Als Rob nu nog twijfelt, dan weet ik het niet meer!.
Zucht…………..wat romantisch!! Twee zielen een gedachte!
Zucht…. geweldig! Dit is precies wat hij bedoelde! Laat de scene zich afspelen op de Mount Everest en het wordt vast een bestseller! avontuurlijk, adembenemend, erotisch en sarcastisch gevat! Sublime!
Hey Rob,
Ik ken nog een paar leuke sites om in contact te komen met van die meiden die heerlijk kun schrijven :
www.ziemepoesje.nl
www.kijkmijeenshardetepelshebben.nl
www.Ikwiljestompieinmevoelen.nl
Graag zou ik wat werk van jou kunnen zien zodat ik kan beoordelen of ik erotisch met jou kan schrijven..
Ik ben trouwens 17 jaar..maar dat is voor jou toch geen probleem?
Is dat tegenwoordig in of zo: zo vinnig mogelijk doen? Gut, gut, we zijn toch zo vrijdenkend?
Ik begrijp de oproep best, want net als Rob (neem ik aan) komt er tijdens het schrijven weleens erotiek aan te pas. en hoe schrijf ik, als vrouw zijnde, hoe een man bepaalde dingen ervaart. Dat zou ik aan een man moeten vragen. Maar op mijn werk doe ik dat liever niet…………….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helaas Rob heb ik geen tijd verhalen met jou samen te schrijven, want ik ben al met een boek bezig. Maar ik wil best af en toe stukjes van je lezen, kan je die van mij lezen en, als man, testen.
Gr. Ina
(ik ben overigens boven de 50)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?