Hallo schrijvers,
Ben op zoek naar iemand die mij kan helpen met een aantal boeken die ik wil gaan schrijven.
Zelf ga ik in week 31 naar Frankrijk om een schrijverscursus te doen bij Elle Eggels.
Omdat ik zoveel stof heb , zowel humoristisch als dramatisch en ik er wat mee wil en moet doen!. Daarom is mijn vraag, hoe werkt het als een ander je daarbij ondersteunt en wat zijn de kosten daarvan.
Om te beginnen heb ik ervaring, ‘zoals zovelen met mij, met het daten op internet’ waar ik de meest grappige en minder leuke ervaringen mee heb. Gedichten krijg ik o.a. en iemand schreef mij ‘O schone bloem in deze dorre woestijn’ of'ik val niet op je maar…..vind je een prachtige enz enz vrouw. Waarop ik hem antwoorden, ‘Dat is maar goed ook , want dat doen er al genoeg en ik heb er haast een dagtaak aan!!..’
Dit is een kleine greep uit mijn ervaring. Het is de bedoeling dat het luchtig, herkenbaar en prettig leesvoer is.
Daarnaast is er veel drama met mijn moeder geweest, toch ook de humor in haar uitspraken die ze deed, waar ik ook graag een boekje over wil schrijven. Daar heb ik ook een tekenaar bij nodig, die wat gekke tekeningen kan maken, een beetje in de stijl van - Peter van Straten -, dat heb ik in mijn hoofd, nu moet het nog op papier!!..
Ben nieuwschierig of hier een leuke reactie op komt??
Groeten van Marja van Alphen.