Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mijn nieuwe boeken

  • wim burkunk

    Ik ben theaterman, schrijver en filosoof. Ik schrijf boeiende, relativerende en vrolijke boeken voor volwassenen waarbij de filosofie van de geweldloosheid uitgangspunt is, evenals bij mijn al bijna 50 veelgelezen en optimistische jeugdboeken en toneelstukken. Je kunt alle boeken bij mij bestellen maar je kunt ze ook eerst bekijken in vrijwel alle opnebare bibliotheken of kijken op op website: www.van filosofienaarbewustwording.nl

  • wim burkunk

    Wim Burkunk werd onlangs al 80. Maar doet hij het nu kalmpjes aan? Vergeet dat maar! Er verschenen het afgelopen jaar maar liefst drie nieuwe, spannende jeugdboeken: Leuke verhalen uit Marokko“, ”Sjoerd de tovenaar“en ”Kroeskop, Kaaskop en Chocomel“ terwijl binnenkort een boek van hem verschijnt waarin hij het beleid van de regering op een humoristische maar ook satirische wijze onderhanden neemt: ”Poepoe en de vuilnisbelt"'Info: www.vanfilosofiemaarbewustwording.nl en www.emaniya.net