Hallo,
Misschien een beetje een suffe vraag…..
maar ik heb al tijden de behoefte om te gaan schrijven…vroeger deed ik dit ook met regelmaat. Vroeger is alweer “eeuwen” geleden. Inmiddels ben ik 30 jaar, moeder van 4 en woon op de perfecte locatie om mijn oude hobby weer eens op te pikken. De kinderen worden groter en de jongste gaat over een tijdje naar de school voor de allerkleinste ;-) Tijd tè over dus. Werken doe ik nog niet en zou op dit moment van het schrijven nog mijn vak kunnen maken……..Vandaar dus mijn vraag aan jullie.
Ik ben 30 jaar, is dat niet een een tikje tè oud is om nog te beginnen met schrijven? Is een serieuze vraag hoor…….zal meteen bekennen dat ik voor mezelf de meest uiteenlopende redenen bedenk om het niet te doen, dacht altijd dat je begon te schrijven in je “jeugdjaren” ofzo.
Gisteren heb ik me in een “dolle” bui aangemeld om de cursus te gaan volgen via het NTI….waarom niet proberen, dacht ik zo.
Verder heb ik nog geen idee……wat, hoe of waarover ik wil gaan schrijven. Ik heb zoveel in mijn koppie zitten dat ik waarschijnlijk een boek of 2/3 zonder moeite kan volschrijven …maar boeit het ook?
Nee, zonder gekkigheid….. Wie heeft tips voor me.
Let wel….
Ik ben echt een groentje…heb weinig kaas gegeten van het schrijvers-taaltje/wereldje…..
Zal ik het doen?
Zo zet ik straks mijn innerlijke bevindingen op papier en vind ik nog mensen ook, die bereid zijn mijn gedachten te lezen en zich ermee te amuseren.
Hoe schrijven jullie?
Op de computer of met een schrijfmachine?
Bedankt vast voor het lezen en reageren….
Groeten van Jennifer