Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kerstverhaalschrijver gezocht

• nina

Ik zoek iemand die een kerstverhaal kan schrijven waarin 7 mensen en hun eigenschappen naar voren komen. Wie kan zo'n verhaal schrijven en wat zijn dan de kosten?

• Monique

Hoi Nina, kun je iets meer zeggen over het gewenste onderwerp van het verhaal: een bijbels verhaal over de geboorte van Jezus of meer een tradiotioneel kerstverhaal over familieliefde met cadeautjes onder de boom tijdens het kerstdiner? Moeten de de zeven karakters bijvoorbeeld als symbool dienen of denk je meer aan een soort toneelstuk?

Ik hoor graag van je.

Groet, Monique

• nina

Het gaat hier om een groep mensen die samenwerken en die een missie hebben voor het komende jaar wat lastig is en spannend maar niet onmogelijk. Het verhaal zal vooral stimulans moeten zijn om door te zetten en met elkaar de schouders er onder zetten. Ik hoop dat je hier iets van begrijpt en hier iets mee kan.

• Channah

Klinkt nogal Landmark-achtig……

• Chantal

Hallo Nina,

Heb je al iemand gevonden die het kerstverhaal wil gaan schrijven? Er vanuitgaande dat het antwoord negatief is, heb ik wat vragen:

- Op welke doelgroep moet het kerstverhaal gericht zijn?

(peuter,kleuter,puber,volwassenen?)

- Wanneer moet het verhaal af zijn?

Groetjes,

Chantal