Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schrijf/tekenmaatje

• Joke

Hallo allemaal!

Ik ben al van kinds af aan bezig met het creeeren van fantasy werelden (ben nu 28) en mag er graag veel over tekenen en schrijven. Van strips tot verhalen maken. Ik zou graag een teken en/of schrijf maatje willen hebben om samen een fantasy wereld te bedenken en dan samen hierover van alles te tekenen en te schrijven. Maakt niet uit waar je woont, want het kan per mail of over de post. Wie lijkt dat wat?

• Eric

Hoi Joke,

Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een tekenaar of tekenares om samen een geheel nieuw stripverhaal te ontwikkelen. Ik ben wel een stuk ouder dan jij maar houd erg van allerlei strips zoals Asterix&Obelix, Lucky Luke etc. Ik lees elke week nog de Donald Duck, maar ik vind korte strips als Sigmund ook geweldig! Ik zou uiteindelijk graag een wekelijkse strip willen publiceren als dat mogelijk is. Als je interesse hebt wil je dan mijn eigen e-mailadres gebruiken.

Groetjes

Eric

• Roy

Hey Joke,

Ik ben wel geïntresseerd. Ik ben wel een stuk jonger dan jou maar hopelijk doet dat er niet veel toe. Ik teken zelf ook graag, de laatste tijd wat minder dan voorheen, en ik ben bezig een fantasy verhaal te schrijven. Ik ben pas aan het zesde hoofdstuk begonnen dus er moet nog een hoop aan gedaan worden. Maar in ieder geval, ik ben geïntresseerd om dingen uit te wisselen, aan elkaar zien, schrijven, tekenen etc etc.

• Erick W

Hallo Joke,

Hier een reactie op jou oproep schrijf tekenmaatje gezocht. Ik zie dat deze oproep dateerd uit 2005, klopt dit!? In dat geval ben je waarschijnlijk niet meer op zoek denk ik. Anderzijds ben je dat dus dan nog wel, dan kun je mij mailen want dit is nou precies wat ik lange tijd voor ogen hebt en ik teken en schrijf graag. Goed ik denk dat dit voldoende is en ik verwacht een reactie van je. Groetjes!