Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Belangrijke boekenmarkt!!!

• Piet Janssen

Geachte schrijv(f)st)er en geachte dichter(es),

Mijn naam is Piet Janssen en ben een verwoed amateurschrijver (15 boeken) en ik heb het volgende in gedachte: ik wil een boekenmarkt organiseren ALLEEN voor de amateurs dus GEEN verkoop van tweedehandsboeken.

U kunt op deze markt uitsluitend uw zelfgeschreven producten verkopen.

Voordat ik met de voorbereidingen begin zal ik eerst voldoende mensen moeten hebben die in deze markt geinteresseerd zijn, dan pas kan ik een zaal afhuren en voor kramen zorgen.

Ik woon in de regio Emmen, Ommen en hardenberg maar elke amateur is natuurlijk van harte welkom!!!

Ik zal (bij voldoende deelname) voor voldoende reclame zorgen en wil daarbij ook bij de lokale radiostations deze markt promoten maar nogmaals, het ligt aan JULLIE!!!

Als alles doorgaat dan zal het gebeuren in april of mei.

Ik kan u nu ook geen enkele indicatie geven van de kosten.

Voor verdere info mail dan naar:jans8399@hotmail.com

• Piet Janssen

Hallo allemaal,

Waar blijven nu al die duizenden amateurschrijvers en dichters?

Nu kunnen jullie misschien bekend worden, nu kunnen jullie je producten verkopen en nu durven jullie niet!!!???

Nogmaals, ik wil een markt organiseren ALLEEN voor de amateurschrijver en heb inmiddels al enkele kranten aangeschreven of zij een stuk over de boekenmarkt willen plaatsen, het ligt dus niet aan mij maar aan jullie, en straks, als het niet doorgaat wegens te weinig belangstelling dan moeten jullie niet zeiken dat jullie geen belangstelling krijgen want het is dan jullie EIGEN schuld!

Blijf toch lekker anoniem, dan kan je niks gebeuren!!!!

• nicolien de wit

Waar komt die vijandige reactie vandaan?

• Dennis

Wel realistisch blijven, Piet. Deze pagina wordt misschien door 50 mensen per maand gelezen. Hoeveel daarvan hebben zelf een boek gepubliceerd?

Een nieuwe markt organiseren neemt veel tijd in beslag. Een jaar lijkt mij beter om je voor te bereiden dan 1 of twee maanden.

Als ondernemer werkt het niet goed als je tegen potentiële klanten gaat schelden. Amateur of niet, je probeert toch altijd het beste ervan te maken.

• Mar©

Hoef je me niet gelijk schele neet te noemen. Ik noem jouw toch ook geen muf liflafje?

• Piet Janssen

Hallo allemaal,

Eindelijk heb ik wat reacties gekregen en inderdaad, ik heb nogal boos geschreven en heb dat bewust gedaan maar niet om jullie af te poeieren.

Inmiddels is er, hoogstwaarschijnlijk, een krant die interesse heeft in mijn initiatief dus het gaat de goede kant op en nogmaals doe ik een beroep op jullie als amateurschrijver en/of dichter, doe mee en probeer via deze boekenmarkt bekend te worden of probeer goed te verkopen.

Des te meer mensen er aan mee doen, des te eerder ga ik serieus van start.

Groet,

Piet Janssen

• nicolien de wit

Hehe, je toon is nu een stuk vriendelijker…. Ik denk dat nu meer mensen je initiatief gaan ondersteunen. Is dat niet zo: wees niet boos maar leg je neer bij het feit dat mensen niet geinteresseerd kunnen zijn.

Succes met je goedbedoelde initiatief!