Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

reisverhalen bundelen

• Anneke

Vers terug van een fantastische wereldreis merk ik dat onze geweldige belevenissen verdrongen worden door de hectiek van alledag. Daarom zou ik graag mijn eigen reisverhalen met foto's willen bundelen in een boek. Niet voor commerciele doeleinden, maar gewoon voor onszelf en geinteresseerde vrienden.

Het gaat dus om een beperkte oplage en ik wil er ook niet al te veel geld aan kwijt zijn. Wie weet een organisatie die dit verzorgd?

Alvast bedankt!

Anneke

www.wereldtrip.nl

• Channah

Kijk even op http://boeken.startpagina.nl/ onder het kopje ‘Eigen boek uitgeven’.

Leuke site heb je trouwens!

Groeten van Channah

• André

Hoi,

Ik weet niet of het wat voor je is, maar www.freemusketeers.nl bieden je aan om je boek gratis uit te geven. Je krijgt dan een klein percentage van de opbrengst. Je hebt geen inspraak over hoe de kaft eruit komt te zien, maar toch…

Succes!

André Gussekloo

www.andregussekloo.com

• Ursula

Dag Anneke,

Beetje een erg late reactie maar wij hebben ook een boek uitgebracht over een jaar reizen in Australie. Dit hebben we in eigen beheer gedaan bij Free Musketeers.

Ons boek is net een week uit. Het is een geweldig gevoel om het voor het eerst in je handen te houden.

Kijk maar eens op onze site: www.australian-discovery.nl

Wij hebben zelf het ontwerp van de omslag gemaakt.

Groetjes Ursula