Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hulp gevraagd vij mijn boek Binnenkijken

• Hans te Kloese

Ik, Hans te Kloese werk aan mijn boek ?Binnenkijken? en heb jou nodig!

De voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang. Voor mezelf heb ik al een besluit genomen: er komt nog een boek. Een fotoboek met het verhaal erachter.

Ik noem het voorlopig even ?Binnenkijken?. Het idee is om een boek te maken van bijzondere plekken van mensen waar zij zich thuis voelen.

Dus geen designboek of valse, geregisseerde sentimenten gebundeld in een boek. Nee, het moet een boek van de straat worden, het liefst jouw straat. Daarom heb ik jou hulp nodig om dit boek samen te stellen.

Stuur me je foto en verhaal van jouw favoriete plek in je huis. Maar let op! Er moet een verhaal door jou bij verteld kunnen worden.

Alle verhalen en foto?s zijn welkom. Ik bepaal uiteindelijk op basis van je verhaal en foto?s of het in mijn boek komt. Zorg er voor dat je je telefoonnummer in je mail vermeld.

Stuur je tip naar mij, Als dank krijg je natuurlijk een vermelding in het boek en een aardige verrassing.

• Hans te Kloese

O-ja Kijk ook op mijn site www.hanstekloese.nl