Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

email manuscript

• sonny

Kan iemand mij vertellen of het ook mogelijk is om een manuscript naar een uitgeverij te sturen per email.

Of kan dit alleen per post? Mischien een rare vraag maar ik dacht zo..in deze computertijd.

• Robert

Misschien handig om dat aan de contactperso(o)n(en) van de betreffende uitgeverij(en) te vragen?

• Kitana

Bij mijn weten is er geen enkele uitgeverij die manuscripten per email accepteert. Iedereen wil een uitgeprinte versie (ze willen zelf niet printen lijkt mij) en als je deze terug wilt hebben zul je retourporto moeten bijsluiten. De meeste uitgevers hebben op hun website instructies staan over hoe je je manuscript moet aanleveren. Staat dit niet op hun website dan is het verstandig even contact op te nemen over hoe ze manuscripten aangeleverd willen krijgen. Dit maakt je kans dat het daadwerkelijk bekeken wordt het grootst.

groet, Kitana

www.kitana.nl

• Suzanne

De enige uitgeverij waarvan ik weet dat je het via de mail kunt versturen is Kluitman.

• Susan

The House of Books accepteert ook manuscripten via de mail.

• Temmy

De Kenniskwekerij accepteert ook manuscripten via de e-mail. Sterker nog je kunt ze zelfs gewoon uploaden op de website (www.kenniskwekerij.nl). Hun regelen het intern verder wel.

Het is nog wel een uitgeverij in de opstartfase..