Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrijver gezocht

• Tekenaar

Welk webteksten-talent zou mijn bescheiden site van 5 pagina's met in totaal zo'n 430 woorden flink leuker kunnen maken? Ik werk freelance als illustrator / cartoonist en wellicht kunnen we ruilen: jij een leuke cartoon van jezelf, ik een betere tekst. Of mail me je tarief anders.Het is nu een beetje stijfjes en de tekst zou wel vlotter, catchier, vrolijker etc. kunnen. Email: illustrator@zoektwerk.nl

• sarina

Hai kan je me wat van je werk laten zien , en kun je me wat meer vertellen wat je van een schrijver verwacht.

• Corinne

Ik heb eigenlijk precies dezelfde vraag als Sarina. Ik weet ook niet of je nog altijd opzoek bent naar een schrijver? Groetjes!

• Jolanda Pikkaart

Hallo,

Kijk even op mijn site www.webschrijven.net. Je vindt er ook alvast wat tips. JolandaCorinne schreef:

>

> Ik heb eigenlijk precies dezelfde vraag als Sarina. Ik weet

> ook niet of je nog altijd opzoek bent naar een schrijver?

> Groetjes!

• Nancy de Heer

Hai,

Mijn naam is Nancy en ik ben schrijfster. Mijn kinderboek “Schoolpijn' is net verschenen en ”Het zilveren bos" komt in februari. Verder heb ik veel reclame teksten voor AH gemaakt en enkele songteksten. Mijn uur tarief is € 50,- voor een ‘gewone’ tekst. Ik ben geen langzame werker.

Je kunt me mailen op nancy@schoolpijn.nl

www.schoolpijn.nl

groeten van Nancy

• Erwin Mendes

Goeiedag!

Mijn naam is Erwin Mendes, 28 jaar en ik schrijf en teken zelf ook comics/strips.

Verder schrijf ik artikels voor een nieuw uitgaansblad in Amsterdam dat in januari gepubliceerd wordt.

Ik zou het ontzettend leuk vinden om voor je te schrijven, en ik hoor graag van je!

met vriendlijke groeten,

Erwin

• B. Ruitenga

Hallo,