Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrijver gezocht

• Tekenaar

Welk webteksten-talent zou mijn bescheiden site van 5 pagina's met in totaal zo'n 430 woorden flink leuker kunnen maken? Ik werk freelance als illustrator / cartoonist en wellicht kunnen we ruilen: jij een leuke cartoon van jezelf, ik een betere tekst. Of mail me je tarief anders.Het is nu een beetje stijfjes en de tekst zou wel vlotter, catchier, vrolijker etc. kunnen. Email: illustrator@zoektwerk.nl

• sarina

Hai kan je me wat van je werk laten zien , en kun je me wat meer vertellen wat je van een schrijver verwacht.

• Corinne

Ik heb eigenlijk precies dezelfde vraag als Sarina. Ik weet ook niet of je nog altijd opzoek bent naar een schrijver? Groetjes!

• Jolanda Pikkaart

Hallo,

Kijk even op mijn site www.webschrijven.net. Je vindt er ook alvast wat tips. JolandaCorinne schreef:

>

> Ik heb eigenlijk precies dezelfde vraag als Sarina. Ik weet

> ook niet of je nog altijd opzoek bent naar een schrijver?

> Groetjes!

• Nancy de Heer

Hai,

Mijn naam is Nancy en ik ben schrijfster. Mijn kinderboek “Schoolpijn' is net verschenen en ”Het zilveren bos" komt in februari. Verder heb ik veel reclame teksten voor AH gemaakt en enkele songteksten. Mijn uur tarief is € 50,- voor een ‘gewone’ tekst. Ik ben geen langzame werker.

Je kunt me mailen op nancy@schoolpijn.nl

www.schoolpijn.nl

groeten van Nancy

• Erwin Mendes

Goeiedag!

Mijn naam is Erwin Mendes, 28 jaar en ik schrijf en teken zelf ook comics/strips.

Verder schrijf ik artikels voor een nieuw uitgaansblad in Amsterdam dat in januari gepubliceerd wordt.

Ik zou het ontzettend leuk vinden om voor je te schrijven, en ik hoor graag van je!

met vriendlijke groeten,

Erwin

• B. Ruitenga

Hallo,

ik ben een jonge van 27 jaar. ik wil mijn verhaal op papier zetten….. Ik ben meer een spreker dan een schrijver dus ik heb hulp nodig om mn verhaal op papier te zetten.

Ik zal in het kort vertellen wat mn verhaal is: Vanaf mn 4e heb ik gejudood vanaf mn 12e ging ik ongeveer 4 keer per week trainen en vanaf mn 16e elke dag….. In het begin was ik niet zo'n talent maar door het vele trainen en de juiste spirit kwam mjin talent boven drijven. Op mn 19e werd ik 3e van Nederland…. Ik trainde ongeveer 2 keer per dag. In het najaar van het jaar dat ik 3e werd brak ik mn nek tijdens een wedstrijd, in eerste instantie werd ik goed geholpen maar er werden veel fouten gemaakt zodat ik na mn operatie blind en verlamd was. Familie en vrienden hebben afscheid van me genomen op dat moment….. Ik heb dat bewust meegemaakt, maar heb helaas niet kunnen reageren. Binnen 10 dagen was ik het ziekenhuis uit en kon ik aan mn revalidatie gaan werken. Na 10 weken mocht mn nekbrace af, kon ik weer 100% zien en was mn lichaam weer functioneel. Na 4 maanden kon ik weer werken en judoen….. Door alles op alles te zetten werd ik 1 jaar na mn ongeluk 5e van nederland bij de senioren! Het ging zo erg goed dat ik in de nederlandse selectie kwam. Het jaar erop ben ik in japan geweest om met het nationale team 5 weken mee te trainen (het mooiste moment van mn sport carriere). Weer in het najaar van dat jaar ( 2 jaar na het ongeluk) raakte ik zwaar overtraind…. Mijn lichaam was helemaal op en ik zat tegen een hartstilstand aan…. Na weer een jaar revalideren begon ik weer aan wedstrijden.. Na 2 wedstrijden stond ik 1e op de nederlands ranking!! Positief! Maar….. bij mijn laaste wedstrijd kreeg ik weer verlammings verschijnselen in mijn benen… na 7 maanden van onderzoek en veel foute analises kwam er uit dat ik een herseninfart had een 3e nek wervel vast gegroeid aan de andere 2 (die waren vast gezet met mn operatie) en een kapotte halsslagader.

Ik heb mn leven drastische moeten veranderen zoals je zult begrijpen. Hierdoor heb ik een bepaald beeld van het leven gekregen waarmee ik andere mensen kan helpen. Ik heb al een aantal keren mn verhaal en mijn visie op het leven verteld bij fysio's en mensen die ook iets ergs hebben meegemaakt. Ik heb hier zoveel moois mee kunnen doen dat ik er iets moet en wil doen!

Dit was even een heel kort en klein verhaal van mn verhaal.

Zoals je misschien kunt lezen ben ik geen fantastische schrijver…. Dus ik ben opzoek naar een Schrijver/ Auteur en eventueel een Uitgever die iets ziet in dit verhaal ( waar ik me ook goed bij voel) en dat samen met mij op papier wil zetten!!

Als iemand mij verder kan helpen zou je dan een Mail naar me willen sturen!

Groeten,

Bastiaan