Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe weet je of je genoeg talent hebt?

• Dichtpiet

Iedereen schrijft! Volgens mij is het op dit moment volksvermaak nummer 1. En is het niet als ontspannende vrijetijdsbesteding dan heeft het schrijven wel een therapeutische functie. Ik weet er alles van.

Ik vraag me nu af. Wanneer weet je of je met schrijven je brood zou kunnen verdienen. Met columns, gedichten, songteksten, artikelen etcetera! Ik ben sterk aan het overdenken wat ik met mijn schrijf en scheppende gave wil.

Entertainen, delen, iets toevoegen aan de wereld in woord, beeld en geluid? Maar ja. Hoe weet je nou of je het daarmee zou redden? Wat denk je? Maken mijn schrijf- bedenksels een kans?

dichtpiet.web-log.nl

• Heleen

Hallo Dichtpiet,

Ik keek even op je web-log en ik vind dat er wel leuke dingen tussen zitten. Maar het blijft natuurlijk altijd een kwestie van smaak.

Misschien kun je aan mensen in je omgeving vragen wat ze van je werk vinden. Of publiceer eens ergens anders op internet dan alleen op je weblog, zodat je meer reacties krijgt op je schrijfwerk. Misschien kun je een poll zetten op je weblog, zodat mensen hun mening kunnen uitbrengen?

Wie weet krijg je zo een beter beeld van wat je lezers van je werk vinden.

Succes in elk geval!

Groeten,

Heleen van Roon

www.hvrschrijfwijzen.nl (in opbouw)