Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gaarne een beoordeling.

• Drs.Brakovich

Ik wil gaarne weten wat jullie vinden van dit hoogstandje der literatuur:

Bruine vingers.

Gele tanden.

Stinkende haren.

Stinkende kleding.

Door meerderheid gezien als aso.

Je bent een Roker!!!

De auteur durfde niet,dus ik heb me vrijwillig opgeofferd om het hier te plaatsen en door kenners te laten beoordelen. De auteur heet Kees,en hij schrijft vaker van deze,volgens hem,literaire hoogstandjes.

Bij voorbaat dank!

Ook namens Kees.

• Harry Mulisch

Wel, ik lees zelden werk van anderen, maar voor dit hoogstandje van Nederlandstalige dichtkunst wil ik graag een uitzondering maken.

Het is knap te zien hoe iemand die op latere leeftijd heeft leren lezen en schrijven via een alfabetiseringsproject in Koog aan de Zaan, het voorelkaar heeft gekregen een aantal letters in de juiste volgorde achterelkaar te zetten. Als je goed leest zit er zelfs iets van een visie in.

Drs. Brakovich, hartelijk dank dat u dit met ons heeft willen delen.

Met vriendelijke groet,

Harry Mulisch (aka Prof. Dr. Nietroker)

• DOR

Zeg drs. weet ik veel, ik denk niet dat jou inbreng op dit forum iets te maken heeft met waar het voor bedoeld is, dus met andere woorden zout lekker op naar rokenmoetmogen.nl, zielig om je verslaving te verwerken door zelfs dit forum lastig te vallen met je psychische tekortkomingen!

Zoek hulp voor je nicotine verslaving en verneder jezelf niet verder stakker!

• Channah

Hahaha! :D