Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie wil mijn biografie samen met mij schrijven?

• Levi

Ik ben opzoek naar iemand die mijn levensverhaal samen met mij op papier zou willen zetten.

In mijn leven hebben zich veel (nare) dingen afgespeeld. Nu zit ik in de situatie waarin ik vaak gedreigd word door mijn ex met de dood. Hij laat me samen met mijn dochtertje achter in de schulden. Er lijkt wel of er geen enkele instantie is waar ik terecht kan. Ik vind het daarom ook niet gek dat er de laatste tijd zoveel familiedrama's plaatsvinden. Er moet iets gebeuren of we zullen vaker zulke dingen horen en lezen in het nieuws.

Let wel, ik kan je niet betalen voor je diensten, maar wie weet wordt mijn verhaal wel een best-seller en als daarmee iets te verdienen valt dan deel ik die graag met jou.

Groetjes,

Levi.

• rakesh

mijn naam is rakesh

i

ik ben op zoek naar iemand die mij kan begeleiden om mijn levensverhaal uit te geven

het gaat over de onderwereld die ik op jonge leeftijd (13) heb gelopen en wat er allemaal

afspeeld in de drugs wereld.

ik heb miljoenen verdiend,wat heb ik nu over?ik wil middels deze weg de mensen laten voorkomen van al het elende van drugs

en wat en hoever het gebruik van drugs je kan brengen.

over:drugstransporten internationaal,omkoping ambtenaren,detentie,opsporingsregister,voortvluchtig,macht.

,verlinking,gebruek hoe het je gek maakt,enz ik wil me er nu niet op verdiepen.

ik weet dat ik veel mensen antwoord kan geven op de allerdaagse gestelde vraag:hoe kan je zoveel miljoenen op krijgen?

ik wacht rustig af.

• Rik Thijssen

Hoi Rakesh,

Misschien dat ik jou hierbij kan helpen! Ik heb veel ervaring met schrijven en ben ook zeer geinteresseerd in jouw leven.

Laat maar iets weten, groet,

Rik (Eindhoven)