Beste schrijvers,
Ik ben op zoek naar een aantal schrijvers voor een speciaal project. Wat het project inhoud kan ik in dit stadium nog niet vertellen.
De bedoeling is dat er serieus geschreven gaat worden. Wat betekent dit. Dit betekent dat je zeer actief gaat schrijven. En heel veel vrije tijd in gaat zitten. Zit je op school en heb je daar vrij druk mee en dat soort dingen. Dan raad ik je af dit te doen. Dit is iets wat tijdrovends is. Verder moet je erg veel fantasie hebben of affiniteiten met Fantasy en Science fiction. Ook zal er veel afgereisd moeten worden. Sommige dingen zullen namelijk niet over computer kunnen worden gecommuniceerd.
In de toekomst als alles goed gaat zoals ik hoop, kan er vergoeding tegenover je werk staan. Verder zal je naam in het project worden meegenomen.
Ben je geïnteresseerd mail dan naar info@depoortenvanfantasia.nl. Voor degene die zich willen “selecteren” komt er waarschijnlijk een soort van intakegesprek.
Met vriendelijke groet,
Wieteke
De Poorten van Fantasia
NB. Het project heeft niet echt iets met De Poorten van Fantasia te maken hebben. Maar wordt vanaf deze site gestart.