Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

illustrator fantasyverhaal gezocht

• Ronny

Ik ben op zoek naar een illustrator voor een drieluik in het fantasygenre. Het gaat om een kinderboek -maar zeker geen kinderachtig verhaal- dat ik in een oplage van twee stuks wil laten drukken. Een privéproject dus. Het zou leuk zijn als je, behalve dat je goed kunt tekenen ook een eigen inbreng hebt wat betreft vormgeving en hoe de karakters eruit komen te zien.

Ik hoop op veel enthousiaste reacties. Uiteraard staat er een vergoeding tegenover je inspanningen.

• Bart den Heeten

Beste Ronny,

Hierbij reageer ik op jouw oproep wat betreft het zoeken naar een illustrator voor een kinderboek. Ik ben freelance illustrator en ben hier op zich wel in geïnteresseerd, maar vraag me wel af waarom je dit drieluik zo groot wil aanpakken, om er vervolgens maar 2 stuks van wilt laten drukken. Het zou eventueel interessanter zijn om met een concept van een aantal pagina's (tekst en beeld) naar een uitgever te stappen. Aangezien ik ruim 8 jaar als grafisch ontwerper heb gewerkt, zou ik naast de illustraties ook de vormgeving kunnen verzorgen.

Het fantasy-genre spreekt me aan, en ook al heb ik hier qua illustratie-werkzaamheden (nog) geen ervaring in, je kunt altijd even een kijkje nemen op mijn site: www.bartdenheeten.nl

Ik zou 't leuk vinden om wat van je te horen, en ook wat je van het idee vindt om er eventueel mee naar een uitgever te gaan. En wie weet rolt er wel een samenwerking uit.

Vriendelijke groet,

Bart den Heeten,

Illustrator

• renee van de kerkhof

Ik werk als illustrator.

Je kunt mijn site bekijken en zien of je dit vindt passen.

www.reneevandekerkhof.com

vriendelijke groet Renée van de Kerkhof

Ronny schreef:

>

> Ik ben op zoek naar een illustrator voor een drieluik in het

> fantasygenre. Het gaat om een kinderboek -maar zeker geen

> kinderachtig verhaal- dat ik in een oplage van twee stuks wil

> laten drukken. Een privéproject dus. Het zou leuk zijn als

> je, behalve dat je goed kunt tekenen ook een eigen inbreng

> hebt wat betreft vormgeving en hoe de karakters eruit komen

> te zien.

> Ik hoop op veel enthousiaste reacties. Uiteraard staat er een

> vergoeding tegenover je inspanningen.

• Caroline de Bruijn

Hallo Ronny,

Ik maak beelden van keramiek en heb het idee om daar ooit een kinderboek mee te illustreren. Dat is misschien totaal niet wat je in je hoofd had, maar ik dacht ik laat het je gewoon weten. Je weet maar nooit. Als je geinteresseerd bent zou ik wel wat meer over je verhaal willen weten. Mijn werk kan je zien op www.carolinedebruijn.artolive.nl

groeten van Caroline

• tanja koelemij

Beste meneer of mevrouw,

Ik ben geinterreseerd in u oproep, graag zou ik wat tekeningen en afbeeldingen naar u toesturen. U kunt uw adres mailen naar;tanjakoelemij@hotmail.com.

Met vriendelijke groet,

Tanja Koelemij

• Edje

Hoi Ronny,

Harstikke cool idee, mail me even je email adres dan mail ik je wat voorbeelden van mijn werk door.

Ik ben vj/illustrator/animator met eigen handschrift en accademische opleiding.

Tot later, Edje

• samira willems

hallo, ik ben op aanraden van verschillende mensen eens gaan kijken op internet of er soms illustrators voor boeken gezocht zijn. Toevallig concentreer ik me de laatste tijd vooral op fantasy, vooral elfen voor de moment. Andere fantasie figuren zijn ook geen enkel probleem..Ik heb nog geen website en het is de eerste keer dat ik iets met mijn tekeningen zou willen doen,maar als u interesse hebt,kan ik u mijn tekeningen doorsturen?

• Ronny

Beste Caroline de Bruijn,

Bedankt dat u de moeite hebt genomen om te reageren. Helaas is wat ik op de site bekeken heb inderdaad niet bruikbaar voor mij.

Met vriendelijke groeten,

Ronny

• Ronny

Beste Edje,

Heb je ook een eigen site waar je werk te bekijken valt?

Ronny

• Ronny

Beste Samira Willems,

Hebt u ook een site misschien waar wat werk te zien valt?

Ronny