Mijn naam is Sabrina landwehr Johann,
Illustratrice voor kinderboeken, wenskaarten en leerdoeleinden.
Mijn stijl is eigen en kleurrijk.
Kijk op www.sljillustrations.nl voor mijn illustraties.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHallo,
Ik ben op zoek naar een kinderboek illustrator. Ik ben mijn man verloren 2,5 jaar geleden en bleef achter met 3 hele kleine kinderen. Ben toen op zoek gegaan naar boeken voor kinderen onder de 5 jaar om zo hun rouwproces onder de aandacht te brengen. Maar tot mijn verbazing zijn er die nauwelijks. Onder het moto kinderen onder de 5 jaar kunnen niet rouwen wat ik vaak heb gelezen, wordt deze groep helemaal vergeten. Ik heb zelf ondervonden dat dat in de praktijk toch anders is en zou hier graag met iemand een of meerdere boeken voor deze doelgroep willen maken. Nu ben ik dus op zoek naar iemand die me daar mee kan helpen. Kunt u dit of moet ik heel ergens anders aan de bel trekken?
met vriendelijke groeten,
Saskia Stevens
Beste Saskia,
Uw bericht is niet zo heel lang geleden geplaatst, en ik vroeg mij af of u nog steeds op zoek bent naar een illustrator, om samen kinderboeken mee te maken. Ik ben erg benieuwd of u al verhalen heeft geschreven, en zo ja, welke illustratie stijl u daar bij zoekt. Wellicht sluiten uw verhalen en mijn illustraties op elkaar aan?
Ik hoop graag van u te horen, met vriendelijke groeten,
Annette
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?