Ik weet niet zeker of dit de juiste plaats is voor mijn oproep, en ook niet helemaal of het mag, maar ga er vanuit dat dit bericht wel verwijderd zal worden als het niet op zijn plaats is. Het gaat om het volgende.
Over een maand of twee, drie komt er een kinderboekje van mij uit. Het is bedoeld voor meisjes van ongeveer tien tot dertien jaar, en gaat over Lot. Zij is verliefd, wordt op school gepest, en heeft ouderts die voortdurend ruziën.
Klinkt u dat wel leuk in de oren voor uw dochter/buurmeisje/vriendins dochter/enzovoort, en wilt u wel een mail met meer informatie over dit boek ontvangen, stuurt u dan een mail naar riksten-unsworth@hetnet.nl, waarin u zet dat u graag de promomail van het boek Lot wilt ontvangen, en waarin u ondertekent met uw naam. U krijgt dan eenmalig een mail over het boek, van de uitgever. U verplicht zich verder tot helemaal niets. De uitgever wil dat ik schriftelijk kan laten zien dat mensen toestemming hebben gegeven om hun mailadres te gebruiken, zodat hij niet van spam beticht wordt.
Indien mensen mailen, alvast bedankt. Het zal leuk zijn te merken dat mensen wellicht geïnteresseerd zijn in mijn boek!