Deel je gedachten

Jij bent uitgenodigd om anoniem deel te nemen aan een kunstproject

Hierbij vraag ik maar 5 minuten van je tijd

Je zult zelf verbaast staan over je eigen gedachten en misschien worden ook jouw gedachten gebruikt in het project!

Je hoeft geen goede schrijver te zijn om dit te kunnen, wat er straks op papier staat kan nooit fout zijn.

Dus schroom je niet en stuur het gewoon op!

De opdracht:

-Pak pen en papier

-Schrijf eerst op waar je bent, je leeftijd, geslacht, en de tijd.

-Doe even je ogen dicht en probeer je te ontspannen.

-Schrijf alles, maar dan ook echt alles wat er de komende minuten in je hoofd omgaat.

Dit kan voor andere totaal onsamenhangend zijn en alleen voor jezelf begrijpbaar.

Het is belangrijk dat je aan een stuk doorschrijft en dus geen moment stopt met schrijven.

Op momenten dat je niet weet wat te schrijven, schrijf je misschien wel “ik weet niet wat te schrijven” als dat je gedachten is.

Als je bezig bent met een gedachte uit te schrijven (gedachten vaak sneller dan je kunt schrijven) en je krijgt ineens een andere gedachten binnen, ga dan met deze nieuwe gedachten verder.

Scan deze gedachten in en mail ze naar het volgende adres: kunstvangedachten@live.nl

Het project is pas net van start gegaan en als je op de hoogte wilt blijven van de ontwikkelingen over het project kun je kijken op www.kunstvangedachten.blogspot.com

Ik zal zo snel mogelijk ook de eerst binnengekomen gedachten op deze site zetten.