Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NIEUWE UITGEVERIJ ZOEKT AUTEURS

• Uitgeverij TAB

`Dank voor toezending van uw manuscript … Helaas moet ik u meedelen dat wij het niet uit zullen

geven. Vanwege het grote aantal manuscripten dat wij wekelijks ontvangen…’, enz., enz., enz.

Komen deze zinnen u bekend voor? Dan heeft Uitgeverij TAB goed nieuws voor u. Wij garanderen u dat u ze nooit meer hoeft te lezen. Wij publiceren al uw werk in digi-taal en zorgen voor professionele aandacht. Kosten? Geen. Verdiensten? 50% van elke verkoop. Kom voor meer details naar onze website: www.uitgeverijtab.nl.

Schrijven is arbeid, gelezen worden het loon.

• M.van Dam

Jan Munters is een kunstenaar die zeer veel portretten van katten maakte, zowel schilderijen als tekeningen als driedimensionale werken. Hij wil graag een kattenmuseum starten maar er is geen hulp. Nu, omdat hij al oud is en hij vreest dat zijn prachtige collectie verloren zal gaan, denken we dat mogelijk een mooi platenboek van zijn bijzondere kunst een

laatste redding zal zijn. Heeft u mogelijkheden gaarne contact

via mij,

vriendelijke groet, M. van damTel. 0575469811

• Laura Stoppelenburg

Hallo,

Uit jullie oproep begrijp ik dat jullie nog opstartende zijn en (o.a.) daarom schrijvers zoeken. Ik ben PABO-studente maar zou ook graag eens een boek illustreren, maar vraag daarom is of jullie ook op zoek zijn naar illustratoren?

Vriendelijke groet, Laura Stoppelenburg

• Uitgeverij TAB

Beste Laura,

Mail ons even je email adres, dan kunnen we je de nodige informatie sturen.

Ons email adres is info@uitgeverijtab.nl

Neem ook een kijkje op onze website, daar staat ook al wat informatie.

met vriendelijke groet,

Ronald Persoon

www.uitgeverijtab.nl

• Salie

Wanneer wordt die site nu eigenlijk eens operationeel?