Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bert uil

• berber

Hallo,

Heeft iemand misschien informatie voor mij over bert uil?, de schrijver van het boek: Tanja?

heel erg bedankt

berber

• Bert Uil

Dag Berber,

Wat voor informatie wil je van me hebben?

Inmiddels zijn er drie boeken van mijn hand verschenen en in november zal de vijfde verschijnen. De laatste drie in het Groninger dialect.

Laat iets van je horen

Groeten,

Bert Uil

• Bert Uil

Hallo Ik ben Bert Uil,

Maar het boek heb ik niet geschreven, sorry

m.vr.gr. Bert Uil;

• Sjoukje Klein

Hallo,

Ik heb een vraagje aan Bert Uil,

Is het boekje 'lopt voak aans ook nog te krijgen? Zo ja, waar kan ik het kopen?

Zo nee, dan vind ik dat echt jammer.

Vr. Gr. Sjoukje Klein

• christy

Hallo ;)

ik heb een vraagje voor u! want ik ga een spreekbeurt houden over een van uw boeken Tanja. Ik zou u willen vragen om een biografie van u? omdat ik die nergens anders op internet kan vinden…

Ik hoop dat ik snel van u hoor!

groetjes christy

• Bert Uil

Dag Christy,

Mail me jou adres. Dan kan ik je een info sturen.

Gr. Bert Uil

• Sjoukje Klein

Voor Bert Uil,

Ik vind het heel erg jammer dat ik geen antwoord heb gekregen van u, op mijn vraag van 14/10/2009.

Vr. gr. Sjoukje Klein

• Bert Uil

Boekje ,,t Lopt voak aans" is bij de schrijver te verkrijgen of bij boekhandel Nieborg in Winschoten.

Ze is eigenlijk uitverkocht. B.Uil@kpnplanet.nl

• Bert Uil

Dag Berber,

Ik heb al eens op je oproep gereageerd maar niets meer vernomen. Over Tanja kan ik je vertellen dat ze op 29 mei vorig jaar is overleden. De rest kunt je vragen op mail B.Uil@kpnplanet.nl