Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik zoek een schrijver

• e van der zanden

ikzoek een schrijver die voor mij een boek kan schrijven over mij. ik ben zo iemand die alles had en nu alles om mij heen tot de grond toe afgebroken heb.ik heb er ook nog een sex en drugsverslaving aan over gehouden.ik denk dat mijn ex vrouw mij een aller laatste kans geeft om op tehouden met alle ellende die ik om mij heen aan richt.daar zit aan vast dat ik een zoontje heb van 6 jaar die ik nu nog steeds mag zienmaar nog een keer de mist in en ik kan het vegeten. ik ben nu sinds 30 december clean en ik wil graag dat iemand mijn strijd tegen de drugs op papier zet . ik ben een zeer markant persoon dat zal iedereen beamen.het is mogelijk mijn familie om informatie te vragen en die zullen dan vele pikante details kunnun vertellen maar dat kan ik zelf ook.ik denk dat ik een standbeeld krijg voor het meeste ellende veroorzaken . ik hoop reaktie te krijgen via mijn e-mail adres in duitsland en vermeld er a.u.b. je telefoon nummer bij. ik reageer altijd

• josien de ruijter

Mensen zijn na het lezen van je verhaal denk ik meer geinteresseerd in hoe je voor je zoontje gaat zorgen in plaats van te lezen over pikante zaken.

Je moet je diep schamen!

Moet er niet een standbeeld voor je ex worden opgericht?

• kurt vangermeersch

Beste e,

Niemand kan ooit meten hoeveel het hart dragen kan van een ander persoon maar ik ben het er wel mee eens op de reactie van Josien.Je hebt altijd een selectie mensen die,na het zoveelste zelfde scenario,zich weten te verdiepen in de ellende van een ander.Als ik van jou was zou ik het eveneens van een ander perspectief kunnen bekijken bv. wat je drijfkracht was of het praktische doen om van al die verslavingen af te geraken.En zich inderdaad wat meer naar de toekomst te richten.

Want als het weereens om winstbejag van het boek gaat dan zit je verstandshoudelijk weer niet op het zuivere spoor.

Hoe dan ook,ik beoordeel alleen een mens hoeveel hij van zichzelf houdt en de ruimte laat aan het hart dat liefheeft.

Succes ermee, Kurt

e van der zanden schreef:

>

> ikzoek een schrijver die voor mij een boek kan schrijven over

> mij. ik ben zo iemand die alles had en nu alles om mij heen

> tot de grond toe afgebroken heb.ik heb er ook nog een sex en

> drugsverslaving aan over gehouden.ik denk dat mijn ex vrouw

> mij een aller laatste kans geeft om op tehouden met alle

> ellende die ik om mij heen aan richt.daar zit aan vast dat ik

> een zoontje heb van 6 jaar die ik nu nog steeds mag zienmaar

> nog een keer de mist in en ik kan het vegeten. ik ben nu

> sinds 30 december clean en ik wil graag dat iemand mijn

> strijd tegen de drugs op papier zet . ik ben een zeer markant

> persoon dat zal iedereen beamen.het is mogelijk mijn familie

> om informatie te vragen en die zullen dan vele pikante

> details kunnun vertellen maar dat kan ik zelf ook.ik denk dat

> ik een standbeeld krijg voor het meeste ellende veroorzaken .

> ik hoop reaktie te krijgen via mijn e-mail adres in duitsland

> en vermeld er a.u.b. je telefoon nummer bij. ik reageer altijd

• Alex Franken

Maar Josien dat verkoopt toch niet?!

Zie hier de erfenis van de commerciele televisie…

Maar ik ben het wel met je eens.

Voor E. geldt sterkte gewenst. Zet eerst je leven op de rit. En geloof mij, in de rust van de anonimiteit gaat dat een stuk minder moeilijk.

• Piet Janssen

Hallo E,

Ik heb met erg veel aandacht jouw verhaal gelezen.

Ben pas geleden een taal-en schrijfadviesbureau gestart en heb inmiddels enkele klanten die net zoiets hebben zoals jij en ik schrijf hun leven of een periode daarvan op papier wat uiteindelijk resulteert in een boek.

Ik heb dus wel degelijk interesse en vraag slechts 10 euro per uur incl.BTW.

Mocht je interesse hebben stuur dan even een berichtje en ik hoop dat je uit het oosten komt of uit het zuiden maar in principe maakt mij de afstand niet uit.

Ik weet het, deze reactie is uiterst summier maar misschien is dit een begin…

Groet,

Piet

e van der zanden schreef:

>

> ikzoek een schrijver die voor mij een boek kan schrijven over

> mij. ik ben zo iemand die alles had en nu alles om mij heen

> tot de grond toe afgebroken heb.ik heb er ook nog een sex en

> drugsverslaving aan over gehouden.ik denk dat mijn ex vrouw

> mij een aller laatste kans geeft om op tehouden met alle

> ellende die ik om mij heen aan richt.daar zit aan vast dat ik

> een zoontje heb van 6 jaar die ik nu nog steeds mag zienmaar

> nog een keer de mist in en ik kan het vegeten. ik ben nu

> sinds 30 december clean en ik wil graag dat iemand mijn

> strijd tegen de drugs op papier zet . ik ben een zeer markant

> persoon dat zal iedereen beamen.het is mogelijk mijn familie

> om informatie te vragen en die zullen dan vele pikante

> details kunnun vertellen maar dat kan ik zelf ook.ik denk dat

> ik een standbeeld krijg voor het meeste ellende veroorzaken .

> ik hoop reaktie te krijgen via mijn e-mail adres in duitsland

> en vermeld er a.u.b. je telefoon nummer bij. ik reageer altijd

• saskia

ik zoek een schrijfer die een boek voor mij wilt schrijven over mij zelf schreef:

>

>

• Joshua

Beste schrijvers/mensen,

Ik zoek iemand die mij kan helpenmethet schrijven van een boek. Onderwerp wil ik bespreken onder vier ogen in een ontmoetingsgesprek!

Ik zou graag via de mail contact willen hebben voordat ik mijn telefoonnummer verstrek.

MVG,

Joshua.Piet Janssen schreef: