Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

met spoed: schrijver gezocht voor afstudeerproject van illustrator

• Jolanda van der Burgt

Ik ben op zoek naar een schrijver die mij wil helpen in het kader van mijn afstudeerproject als illustrator.

Het gaat daarbij om het verhaal: Erik of het klein insectenboek.

Het verhaal moet bewerkt worden naar een prentenboekenversie waarin een moraal verstopt zit.

De aanzet is al gedaan door mijzelf maar ik zoek naar een schrijver die er een leuke draai aan kan geven. Als dank zal de naam vermeld worden op de omslag en titelpagina.

Kortom een leuke uitdaging met eer!

P.S. Er zit wel haast achter. Voor details, stuur mij een mailtje

Jolanda van der Burgt

• Ilse

Over wat gaat het verhaal precies?

Welk moraal wil je naar voren brengen?

PS: Veel ervaring in het schrijven heb ik niet, maar ik heb eerder eens een paar keer verhaaltjes geschreven die achteraf aan kindjes voorgelezen werden. Hierop waren toch goeie reacties gekomen, vandaar mijn interesse.

Groetjes Ilse

• Natasza Tardio

Beste Jolanda,

Ik weet niet of je inmiddels al iemand hebt gevonden, maar anders zou ik hier graag met jou over willen praten. Ik heb zelf in november 2007 mijn eerste kinderboek gepubliceerd. Ik werk zelf als schrijver en dit project lijkt mij erg interessant. Zou je iets meer kunnen vertellen over hoe je e.e.a. wil vormgeven. Welke moraal, hoe heb je deze verstopt of hoe wil je deze verstoppen etc..

Met vriendelijke groet,

Natasza Tardio