Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

illustrator kindergedichten gezocht

• Nicoline van der Eyden

Ik heb kindergedichten geschreven voor kinderen onder de 4 jaar en geef deze momenteel in eigen beheer uit. Het is vooral een bijzonder kraamcadeautje omdat ik het ook kan personaliseren. Ik ben zelf niet tevreden over de illustraties bij de gedichten en ben daarom op zoek naar een illustrator. De gedichtjes gaan over alledaagse dingen zoals: naar opa gaan, hun schaduw, vallende bladeren, verslapen, ziek zijn, regen, samen delen e.d.

• rosa

Hallo Nicole,

Ik ben illustrator en kan op het moment nog wel een opdrachtje gerbuiken.

ik ben benieuwd naar de hele gedichten, en hoe je het uitgeeft.

Op mn website kan je voorbeelden van mijn illustraties bekijken.

bij in opdracht voor t umcg staat werk wat ik voor kinderen heb gemaakt.

mvg rosa

www.rosavanderkamp.nl

• Ontwerp Studio Gijnig

Hi,

Lijkt me ontzettend leuk om te doen, klinkt goed.

Neem gerust even een kijkje op mijn website wanneer je nog op zoek bent…

www.studiogijnig.nl

Groetjes esther van gijn

• jenny

Hoi,

Ik ben grafisch vormgever en zou je graag willen helpen met de illustraties als je nog op zoek bent.

Ik zou graag een illustratie voor je willen maken zodat je kan zien hoe ik te werk ga.

Groetjes,

Jenny

• karin

Beste Nicole,

Ben benieuwd naar je gedichten, misschien kan ik wat lezen en een proef/voorbeeld illustratie maken en dan kijken of het klikt? Op mijn website kun je zien wat voor soort werk ik maak www.karincreemers.exto.nl

groetjes Karin.

• Els

Verschrikkelijk mooie illustraties, die je echt doen wegdromen als kind en volwassene.

Deze mevrouw maakte een tijd lang ook geboortetegeltjes, bewerkt servies , en geboortekaartjes.

www.catrienerenstein.nl

• Eugenio

Hallo Nicoline,

Het lijkt me een leuke opdracht inderdaad. Ik beheers een aantal tekenstijlen zowel handmatig als digitaal. Ik werk snel en dus goedkoop.

Je vindt voorbeelden van mijn werk op

www.candia.nl

Groetjes,

Eugenio Candia

• Rob van der Lei

Beste Nicoline,

Misschien kan ik wat voor je beteken, kijk maar een op mijn site Atmosfeertje.nl

Bedenk wel dat dit veelal opdrachten zijn.

Maar met name het geboorte kaartje, trollen en de trouwkaart maar ook de schetsen geven je een indruk van mijn fantasie en kunnen.

Dus ik hoor het wel of je me kunt gebruiken.

Misschien kunnen we wat ervaringen(diensten) uitwisselen aangezien ik ook een (cursus) boek aan het schrijven ben maar eigenlijk leesblind en totaal geen schrijver ben.

Met vriendelijke groet,

Rob van der Lei.

• Priscilla Oostrom

Beste Nicoline,

Ik reageer hier ook graag op! Ik ben benieuwd of je nog op zoek bent naar een illustrator.

Je kunt een kijkje nemen op mijn website; www.zzoet.nl daar kun je onder: assortiment>andere producten/diensten>illustraties een kijkje nemen in de tekeningen die ik tot nu toe gemaakt heb.

Op het moment ben ik bezig met het tekenen voor een sprookjesboek wat in december dit jaar uitkomt.

Je kunt mij bereiken op: info@zzoet.nl

Groetjes,

Priscilla

• Laura Stoppelenburg

Hallo Nicoline,

Op het moment ben ik PABO-studente en heb weinig ervaring met het illusteren, maar het zou me geweldig lijken om dit te doen. Omdat ik erg van tekenen houd en omdat ik met mijn opleiding erg bezig ben met kinderen.Op de middelbare heb ik wel tekenen in het pakket gehad en zelf teken ik eigenlijk dagelijks. Begrijpelijk is het als je liever een ervaren illustrator wilt hebben maar ik hoopte dat je de uitdaging aan zou durven.

Vriendlijke groet,

Laura Stoppelenburg