Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

historisch roman welke uitgever?

• stien Niedekker

.Hallo,

Ik heb een prachtig boek geschreven en zou die graag uit willen geven.

Het is een historische Roman te vergelijken met Barbara Cartland maar dan toch wel gemoderniseerd.

In de verhaallijn is spanning, avontuur, humor, erotiek en liefde verwerkt : Een aantal liefhebbers die het script hebben gelezen zijn razend enthousiast.

Waar ik graag antwoord op zou willen hebben is: Bij welke uitgeverij zou ik moeten zijn om mijn roman aan te bieden. Wie kan mij aan adressen (email ) helpen.

Vast heel erg bedankt

• josien de wit

Kijk eens in de boekhandel of in de bibliotheek waar die romans meestal worden uitgegeven.

• Myra van der Wal

Hallo Stien,

Ik heb mijn boek uitgegeven via Freemusketeers www.freemusketeers.nl en ik ben ontzettend tevreden over de service en kwaliteit.

Via mijn website www.myravanderwal.come2me.nl heb ik link gemaakt naar een forum om daar met auteurs ideetjes uit te wisselen om te promoten.

Misschien goed idee om hier ook reacties op te gaan geven, de site is deze week pas opgezet dus we kunnen wel wat ideetjes gebruiken.

Succes met je zoektocht

groetjes

Myra