Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Promoten doe je niet alleen!

• Myra van der Wal

Promoten doe je niet alleen

Op diverse sites lees ik opmerkingen over promoten.

Hoe moeilijk het is om een opstart te maken!, Hoe vervelend het is dat je er alleen voor staat!, Hoe belangrijk het is uitgevers te overtuigen van het belang van promoten!, Hoe bereik je de media? Etc. etc.

Na een aantal sites bezocht te hebben heb ik een oproepje gedaan aan “aanstormend” talent in de auteurswereld. Hierop heb ik een aantal reacties ontvangen en ik kom tot de conclusie dat er werk aan de winkel is om een promotieactie op te zetten. Ik heb daarom via www.myravanderwal.come2me.nl een link gemaakt naar een forum om te inventariseren welke ideetjes er leven rondom promotie en hoe we tot een gezamenlijke promotieactie kunnen komen. Graag wil ik iedereen uitnodigen om eens te brainstormen over allerlei mogelijkheden om ons boek te promoten.

Ik hoop op een leuke, productieve manier samen alle zeilen bij te zetten om aan de slag te kunnen.

Met vriendelijke groet,

Myra van der Wal

auteur: hoe krom recht kan zijn

• Barbara

Hoi, ik zag je oproep ook elders staan, daar heb ik ook al gereageerd.

Promoot in ieder geval via Hyves !

zie www.hyversboeken.hyves.nl

www.boekengek.hyves.nl

succes er mee!

• Myra van der Wal

Hoi Barbara,

ik heb je advies ter harte genomen en ben beide sites gaan bekijken en daar informatie geplaatst over promoten en de grote boekpresentatie die we op 27 april gaan houden.

Misschien ook interessant voor jou? Kijk dan eens op www.myravanderwal.come2me.nl voor meer informatie en het aanvragen van een inschrijfformulier.

Misschien zie ik je dan binnenkort wel op de boekenpresentatie!

Groetjes

Myra

• Sérgio do Carmo

Ik heb daar ooit een artikel over geschreven. Ik hoop dat het u wat inzichten zal geven.

http://www.blancoregel.org/Editie3/Wereldje.html

Met vriendelijke groet,

Sérgio do Carmo

• Myra

Hoi Sergio,

geweldige informatie ik heb deze meteen opgenomen als mijn favorieten en zal er binnenkort uitgebreider naar kijken.

Super leuk dat je dit met ons wilt delen, misschien leuk om je uit te nodigen voor de boekpresentatie die we organiseren met meerdere beginnend auteurs om tips onderling uit te wisselen. Heb je daar interesse in?

groetjes

Myra

• Sérgio do Carmo

Beste Myra,

Ik woon in Italie, dus dat wordt met zo'n korte termijn erg lastig te regelen.

Ik wil jou en de andere auteurs heel veel succes toewensen bij de presentatie op 27 april.

Vriendelijke groet,

Sérgio do Carmo

• Myra

Hoi Sergio,

nou dan zit er niets anders op dan een reisje naar Italie te boeken (vervelend hoor, hihi)

Dank voor je reactie en met alle lieve berichtjes die we al ontvangen hebben zijn wij heel enthousiast om deze dag tot een succes te maken.

Via www.myravanderwal.hotforum.nl willen we iedereen op de hoogte houden van het verloop van deze presentatie en alle vervolg promotieactiviteiten

groetjes

Myra