Hallo,
Mijn naam is Dave Tassel en ik heb onlangs mijn eerste boek geschreven en in eigen beheer uitgegeven via Lulu.com. Mijn boek heet “Afgrijzen met weinig woorden”. Een boek dat met gebruikmaking van zo weinig mogelijk woorden de fantasie van de lezer zoveel mogelijk probeert te prikkelen. In het boek worden gebeurtenissen beschreven met veelal een noodlottige afloop. Afgrijzen gegarandeerd…
Bij het schrijven van het boek werd ik geïnspireerd door Frederic Brown, de grootmeester van het korte verhaal. Brown is in staat om in slechts enkele pagina’s of soms zelfs enkele zinnen een verhaal neer te zetten dat de fantasie van de lezer zodanig in beroering brengt dat het verhaal nog tijden blijft hangen.
Ik heb mij afgevraagd of het mogelijk is een verhaal over te brengen met nog minder woorden dan Frederic Brown. En wel zodanig dat het verhaal toch tot de verbeelding spreekt en wat de fantasie op volle toeren laat draaien. Ik heb zo 100 verhaaltjes geschreven (ik noem ze “Poëllen”) die ik heb verzameld in het boekje “Afgrijzen met weinig woorden”.
“Afgrijzen met weinig woorden” beschrijft gebeurtenissen en gedachtenspinsels met over het algemeen een noodlottige afloop. Veel van de beschreven gebeurtenissen zijn waar gebeurd. Gebeurtenissen dus die iedereen kunnen overkomen en die dicht bij de belevingswereld van de lezer liggen, ongeacht afkomst, woonplaats, geslacht of leeftijd. Afgrijzen gegarandeerd dus.
“Afgrijzen” is mijn eerste boek en hopelijk niet mijn laatste. Het boek kun je onder andere vinden op http://stores.lulu.com/dave_tassel of www.debesteboekenpagina.nl. Het is bovendien te bestellen via een groot aantal (online) boekhandels waaronder bol.com o.v.v. ISBN: 978-90-9022805-1.
Met vriendelijke groet,
Dave Tassel