Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrijver zoekt werk in collumns uitgeven

  • Linda Hessing

    Hallo Mijn naam is Linda Hessing en schrijf al meerdere jaren collumns

    Ook ben ik bezigmet een boek te schrijven

    Envroeg me af of er werk in te vinden is om voor b.v een krant of magazine

    te schrijven. Graag hoor ik hiervan.

    Vriendelijke groet linda hessing

  • Simon Lemmens

    Beste Lina,

    op basis van dit bericht kan ik je natuurlijk niet beoordelen,

    kun je een cursiefje/column doorzenden op mijn emailadres?

    Indien interesse na lezing kan ik je aanbevelen bij een cultuurkrant in Leuven (België).

    Vriendelijke groet,

    Simon Lemmens

  • DeniseM

    Eh… misschien verstandig als je eerst iets aan je spelling doet? Als je columns wilt schrijven raad ik je aan dát woord op zijn minst goed te schrijven.

    Column dus, met 1 l. ;-)

  • Simon

    Beste Denise,

    Die coLLumn is afkomstig van het bericht van Linda.

    groet,

    s. Lemmens

  • Verschueren Paul

    Geachte,

    Ik zoek een Nederlandse schrijfster die scherp uit de hoek durft komen.

    In Nederland zijn journalisten en schrijvers zeer open om hun persoonlijke visie

    in de verf te zetten.In Belgie is het net omgekeerd.

    Ik ben zelfstandige geweest vor 20 jaar maar ingevolge een zwaar verkeersongeval

    niet meer in staat om te werken laat staan boeken te schrijven.

    Daarom zoek ik via deze weg een oplossing.

    Oprechte groeten Verschueren Paul

  • Jacqueline Voskuil

    Hallo Paul Verschueren,

    Zonet las ik je bericht om internet voor een oplossing om boeken te schrijven met een scherpe pen.

    Dan ben je wat mij betreft bij de juiste persoon. Ik weet niet of je ‘vacature’ nog open staat maar ik zou je graag willen helpen. Ik ben auteur van drie boeken

    en ik kan, als het moet, ververvelende vragen stellen en ik heb over bepaalde zaken een zeer sterke eigen mening. Laat ik het zo zeggen, ik sta met éen been

    heel stevig in de spiritualiteit/het geloof en met één been heel stevig in de wetenschap.

    Ik ben benieuwd of ik iets voor je kan betekenen. Met vriendelijke groeten Jacqueline Voskuil.

  • linda hessing

    Geachte heer Simon Lemmens

    Het is een hele lange tijd geleden dat ik op deze pagina ben geweest en nu pas lees dat u heeft gereageerd. Ik ben ondertussen een eigen bedrijfje begonnen als bruidstyliste. Visagiste en haarstyliste. Schrijven doe ik nog steeds. Ik vraag mij af of u nog steeds werk heb als schrijfster. Ik hoor graag van u en op welk mailadres kan ik u bereiken.

    Groetjes Linda Hessing