Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schrijfgroep in Eindhoven zoekt leden

• Philip

Hoi,

wij zijn een schrijfgroep van ong. 6 man/vrouw en komen 1 keer per maand op een maandagavond in Eindhoven bij elkaar. We zoeken 1 of 2 nieuwe leden, liefst met enige schrijfervaring (cursus, zelf aan de slag geweest, al gepubliceerd?). Interesse? Bel met 040-2128569,

groetjes,

Philip

• valerie delvoie

beste Philip,

ik wil graag meedoen met jullie schrijfclub. Ik woon sinds bijna een jaar in Eindhoven en wil me wat serieuzer gaan bezighouden met mijn schrijfambities. Tot nu toe hield ik een tijd een weblog bij (inmiddels offline) en schreef een kort verhaal, er zijn ideeen voor een boek. Ik heb nog niets gepubliceerd. Naast schrijven heb ik als verregaande hobby fotografie, ik studeer in deeltijd fotografie aan de kunstacademie van stjoost. Omdat ik zwanger ben van onze tweede neem ik aanstaand schooljaar een jaar pauze van de kunstacademie.

naast ambities voor een roman vind ik het schrijfwerk in combinatie met beeld, bv van Hans Aarsman of Sophie Calle, erg interessant. De enige schrijfworkshop die ik tot nu toe volgde was bij Enne Koens op buitenkunst, zij is een bevriend schrijftster die erg fijn lesgeeft. Voor haar maakte ik ook haar website.

ik hoop wat van jullie te horen!

groet,

valerie delvoie

• Philip

Hoi Valerie,

we hebben net 2 mensen erbij gekregen en zitten met 9 mensen ‘in principe’ vol. Mijn vraag is a) of je op de wachtlijst wil (met de optie dat we wel tot 10 gaan, zal ik in juni met de anderen bespreken), en b) of je me een door jou geschreven stukje zou willen sturen (1 A4 of zo, dan laat ik dat ook door de anderen lezen),

sorry voor deze late reactie, groetjes,

Philip

• valerie delvoie

hoi Philip,

ik wil best op de wachtlijst. hoe kan ik je rechtstreeks bereiken, ik ben niet zo handig met het prikbord geloof ik. mijn email staat nu wel zichtbaar bovenin. als je reageert stuur ik je ook een stukje toe…

groet

Valerie