Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schrijver gezocht

• dieter

Hallo,

Wel ik ben dus op zoek naar een schrijver en had “schrijver gezocht” ingevoerd op google met deze site als resultaat.

Ik zou graag een animatie film willen maken en zoek verschillende schrijvers die hiervoor een verhaal kunnen schrijven.

Ik heb momenteel een idee dat al een beetje is uitgewerkt en dat ik graag in de toekomst wil uitwerken.

Mijn plan was om dat idee te laten herschrijven door verschillende schrijvers aangezien ik geen enkele ervaring heb met verhalen schrijven.

Maar … mijn idee is een beetje te groot om zo mee te starten en dus heb ik dat uitgesteld en wil ik eerst een korte animatie film maken waarmee ik dus beter budgetten kan loskrijgen voor toekomstige projecten.

Voor dit kort animatie filmpje zoek ik iemand die een kort en grappig verhaal kan schrijven.

Als iemand interesse heeft of vragen kan je me altijd een mailtje sturen of een reply op dit bericht sturen.

Dank u

• schoonschrijven

Beste Dieter,

Als ik je goed begrijp, heb jij de grote lijn van een verhaal bedacht, en zoek je iemand om het script en vooral de dialogen uit te werken? Wellicht kan ik je daarbij helpen. Ik neem aan dat je vooralsnog niet je hele verhaal wilt weggeven, dus ik stel voor dat je een scène in grote lijnen beschrijft zodat ik die kan invullen.

Als je geinteresseerd bent, moet je even een mailtje sturen: info@schoonschrijven.com

Groet,

Robert

• Raynauld

U had jammer genoeg niet uw mail erbij gezet, niet duidelijk genoeg in iedergeval.

Ik wil toch zeggen dat ik een humoristisch idee heb voor een korte animatie film.

Hoewel het idee tot nu toe enkel in schrijfvorm is gegoten heb ik al meerdere mensen gehoord die het lazen en waarlijk moesten lachen. Zij en ikzelf waren verbaasd dat mensen echt kunnen lachen door grappen in een tekst.

Het idee van me is dus zeker weten grappig, verbaasde mezelf eerlijk gezegd, en zou heerlijk kunnen werken in een animatie.

Ik zou graag uw mail precies weten als u interesse hebt.

• Dieter

Hallo,

Je kan gewoon op mijn naam klikken om een mail te sturen of stuur naar samsung-lcd@hotmail.com

Ik wil zeker je verhaal eens lezen.

Mvg,

Dieter

• Semi

Heej,

Ik vertegenwoordig een geweldige schrijver die aan heel wat dingen bezig is. Mocht je nog bezig zijn met je project hebben wij interesse om mee te doen.

Bel of Mail me even en dan kunnen we snel aantafel gaan zitten en het project starten.

Groeten,

Semi

0650416554