Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrijver gezocht voor waar geberud verhaal

• Mits

Tijdens het verwerken van mijn incest/misbruikverleden en het verlies van mijn 6 kindjes verwekt tijdens misbruik heb ik gedichten geschreven. Aan de hand van die gedichten wil ik een boek uitgeven. Hiervoor ben ik op zoek naar een schrijver/schrijfster. Mijn verleden is het begin van het boek maar zeker neit het einde. Het is gelukt mede dankzij mijn gedichten om voorbij het negatieve te gaan en nu positief en krachtig in het leven te staan. Ben je geinteresseerd stuur me dan een mail.

• Merel

Hallo Mits,

Lijkt me interessant om met jou aan de slag te gaan. Kun je me mailen om wat meer over jezelf en je idee met het boek te vertellen? Ik ben benieuwd naar je verhaal en het lijkt me een uitdaging om daar wat meer vorm aan te geven, maar het hoe, wanneer ed moeten we maar even uitgebreid bespreken.

Groetjes,

Merel

• Mits

Hallo Merel,

Dankjewel voor je bericht! Graag zou ik verder contact met je hebben. Mijn mailadres is waajg@yahoo.com. Laat me even weten wat je mailadres is zodat we elkaar kunnen mailen.

Groeten, Mitzy