Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrijver m/v gezocht voor autobiografie

• D

Beste schrijver/ schrijfster,

Ik ben op zoek naar schrijver m/v die samen met mij mijn ervaringen over Bureau Jeugdzorg. In mijn situatie hebben ze grove fouten gemaakt. En nee ben niet een moeder die wraak wil. Ik ben en moeder die jaren voor haar kinderen heeft gevochten en nu eindelijk de juiste mensen heb gevonden en hulp heb gekregen die we nodig hadden. Dit heeft 6 jaar van mijn kinderen hun leven gekost en ook dat van mij. Er speelt nog lang verhaal aan vooraf wat over mijn leven gaat. Met het boek dat ik wil schrijven wil nog meer mensen bereiken die zelfde machteloze gevoel hebben ervaren als ik. Mijn verhaal proberen ze in de doofpot te stoppen. Ik heb bewijs op papier staan en zelf bekentenis van een medewerker van BJZ die toegeeft dat er fouten zijn gemaakt. Ik heb een advokaat die mij steund en mijn verhaal kan bevestigen en zelfs aan het boek wil mee werken. Alleen schrijven kan ik niet. Ik he daar iemand voor nodig. Ik ben al beetje begonnen aan het begin werk. Samen met jouw wil een goed boek op de markt brengen die alle fouten van BJZ bloot legt. Voel jij geroepen daarvoor neem dan contact met mij op.

• Jan

schrijvers.startpagina.nl/prikbord - Schrijver m/v gezocht voor autobiografie

Dag mevrouw,

Ik las uw vermelding op het prikbord en wil graag met u van gedachten wisselen over uw verzoek tot het schrijven van uw verhaal/boek. Graag uw reactie hoe ik contact met u kan opnemen.

MvG,

Jan

• maranke

Hoi, ik zou wel eens met je willen praten over wat je voor ogen hebt. Of heb je al iemand gevonden?

Maranke