Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Virtuele Boek Toer

• Sérgio do Carmo

VIRTUELE BOEK TOER – ROMAN: DE GEUR VAN ULTRAMAR (Sérgio do Carmo)

De officiële boekpresentatie van mijn boek is op zaterdag 15 november 2008 in Amsterdam.

Het boek is overigens vanaf 1 oktober 2008 te koop.

Dit boek zou ik in eerste instantie in eigen beheer gaan uitgeven, maar het wordt uiteindelijk via een reguliere uitgever gepubliceerd.

* Van maandag 22 september t/m zondag 5 oktober hou ik de eerste Virtuele Boek Toer voor mijn roman De geur van Ultramar.

Het is een aangrijpend familiedrama dat zich onder andere afspeelt in Nederland, Portugal en Angola. Het is een keihard en duister verhaal. Ik moet eerlijk bekennen dat ik mensen ken die ik zou aanraden het niet te lezen vanwege het geweld maar ook vanwege het feit dat het boek simpelweg veel aandacht vergt door de vertelvorm. Je moet als lezer echt van een uitdaging houden.

In het boek veel actuele onderwerpen zoals uitgezonden militairen en gezinnen die achterblijven, de strijd tegen het terrorisme en posttraumatische stress-syndroom (PTSS).

Het is echt een monsterproject geweest. Twintig consultants gebruikt (waaronder veteranen), het boek is geredigeerd door vier redacteurs en er is heel veel over het boek, en eigenlijk het hele schrijfproces, te vertellen. Daarnaast zijn er nog een aantal verrassingen waar ik nu niets over mag zeggen, maar tijdens de presentatie natuurlijk wel.

* Ik zal elke avond om 21:00 een presentatie geven. Er bestaat na de presentatie de mogelijkheid om me vragen te stellen over het boek.

Ik zal de presentaties voornamelijk via Skype gaan doen. Maximaal vijf mensen per keer.

Interesse? Dan kunt u me mailen: sergio@sergiodocarmo.com

Vergeet u daarbij niet te vermelden op welke dagen u beschikbaar bent. Dan zorg ik ervoor dat ik u die avond in een oorlog stort die u nooit meer vergeet…

• J.L. Jones

Kom ook een langs op hyversboeken.hyves.nl

Heel veel succes !