Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Alternatief uitgeven

• J.L. Jones

Het boek ‘schrijf en publiceer een boek’ heeft een eigen domeinnaam en dat is

www.schrijfeengoedboek.nl.

Van daaruit kun je weer op de hyves en de blog van het boek terecht komen.

Lees ze!

• Irene

Hoi Joy lin Jones,

Ik heb dit boek van u gelezen en ik moet zeggen: het is een GEWELDIG en INFORMATIEF goed boek. Al enige tijd opperde ik het idee om een boek(je) te gaan schrijven maar wist absoluut niet hoe ik dat moest aanpakken.

Tot ik via Hyves op uw pas verschenen boek stuitte..Ik heb het besteld en haal er heel veel tips en adviezen uit! Ik weet nu wat print on demand inhoudt bijvoorbeeld. Deze wijze van uitgeven spreekt mij zeer aan.

Dank u wel dus voor alle uitgebreide info, en geweldig dat dit boek verschenen is.

Uw boek verdient alle lof!!

Een enthousiaste lezeres!

Irene

• J.L. Jones

Dank je wel Irene!

Bekijk ook mijn trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=hfST1xFzzVY

• e.delfsma

Waar kom je terecht met een psychose c.q. scycho affectiefe stoornis. Psychiaters beweren dat je zelf verandwoordelijk bent voor wat je doet maar wat moet je doen als je stemmen hebt in je hoofd die ervaring kunnen alleen wij hebben als zieke mensen onder elkaar. Tijdens mijn ziekte en ervaringen die ik heb opgedaan was ik ervan bewust dat wat ik deed verkeerd was, maar de stemmen hadden de overmacht. De vraag is wanneer is mijn ziekte begonnen en die vraag blijf voor altijd open staan. Leef je of wordt je geleefd. Polen is een moeilijk land, een man die ik in 2001 ontmoet heb vertelde mij dat als je het echt wilt weten kom je er achter. Het hele land is in bezit van de maffia. Is Italie groot? NEE. Volgens berichten staat Polen op de 4e plek van het meest korupte land van de wereld, tijdens mijn ziekte heb ik in Polen gedaan alsof ik ziek was en informatie verzameld en goed opgeled dat heeft me 150.000 euro gekost maar gelukkig ben ik weer vrij. Wel met behoorlijk wat schade en verdriet en ervaringen die ik misschien liever niet zou willen houden. Ik weet als geen ander in nederland hoe Poznan in elkaar zit en wie daar de baas zijn, met banden tot de president in Warschau aan toe, mijn informatie ging zelfs zo ver dat zelfs de CID het niet aan durfde om met mijn in zee te gaan. Mijn verhaal begint in 1998 ik ontmoete een leuk meisje en ja ze werkte in een club, ze vertelde me dat ze was gedwongen om het werk te doen door haar zus en haar ouders. Mijn reactie daarop was ga maar weer terug naar Polen dit is niets voor jouw, ik werd verliefd. Voordat ik met haar een relatie begon heb ik er 100.000 keer over nagedacht. En toen begon het van bloemen zaak tot 400 kilo wiet. Holleeder is er maar klein bij. Ik ken Meme, Tanaka, Koscielski en Western de vier bazen in Poznan. Veel mensen er om heen ken ik van klein tot groot. En ja groot bedoel ik een F16 piloot die 4 F16 heeft getest in Denemarken die gekocht zijn uit Amerika, en die vervolgens elke dag samen werkt met Tanaka en van de bazen in Poznan. Soms ben ik bang voor de dood maar ik zou het niet willen wensen dat mijn kinderen op moeten groeien in zo'n land, kultuur. De achterneef van mijn vrouw heeft een moord op zijn geweten en is rechterhand van Meme en loopt vrij rond. Wioska een mederwerker van Koscielski heeft op klaar lichte dag iemand vermoord in een cafe en loopt vrij rond en dat voor een bedrag van 37.500 euro. De Poolse opa en oma kweet wiet en koopt op die manier rugdeking in bij de maffia. Maar een ding begrijp ik niet wat willen zei mijn kinderen leren? Als ze niet luisteren naar hun vader en moeder zou toch slecht zijn en zou als ze echt iets verkeerd hebben gedaan gestraft kunnen worden maar toch niet door hun Poolse opan en oma met een pak slaag. En waarom worden mijn kinderen in de kelder gestopt als ze niet willen eten? Volgens de Nederlandse politie werkt mijn vrouw in een sexclub en verdient op deze manier bij maar er zijn toch andere manieren? Ik begon in Polen met het kopen van een bloemenzaak voor mijn vrouw om haar zo te stimuleren om iets legaals te doen en niet het werken in een club. Voordat ik het wist zat ik in een web van misdaad, wat is begonnen bij haar ouders. Algauw liep het bij de ouders van mijn vrouw uit de hand toen ik geen wiet wilde kweken en zou ik een lafaard zijn. Mijn fout is geweest dat ik daar meestal op in ga en me niet wil laten kennen en daarom ben ik begonnen met een strijd die ik nooit zou kunnen winnen, een verkeerde aanpak dus. In 2002 is gebleken dat ik een psychose zou hebben in kombinatie met een scycho affectieve stoornis, ik probeer dit nog steeds aan te vechten en gooi het op het veranderen van karakter en het aanpassen en diep hebben gezetten Nederlander die veranderd is in een pool. Er werd zoveel geschreven over Nederlanders op www.polen.pagina.nl die in Polen woonde dat mij dat nieuwschierig heeft gemaakt en bijna voor 100% heeft overtuigd dat Polen een leuk land zou moeten zijn. Niets daarvan is waar. Mijn huis is overvallen en met stenen bekogeld door de oom van mijn vrouw samen met 6 andere jongens omdat ik een hersenbloeding van mijn schoonvader op mijn geweten zou hebben en dat terwijl mijn kinderen en familie dus van de overvallers thuis waren ensliepen. Ze waren doodsbang terwijl mijn huis werd bekoggeld, ze hebben geprobeerd mijn uit het huis te lokken en mee te nemen naar het bos om me daar te gaan kunnen bewerken. De politie zou je denken kan in zo'n geval helpen maar die heb ik gebeld en ze waren er over 45 min terwijl ze 5 min van mijn huis vandaan waren gevestigd dat gaf mij de overtuiging dat Dominik de neef van de familie er achter zat en genoeg macht had om ze tegen te houden van hogere hand. De eerste keer dat mijn huis omringd was door gemaskerde mannen was in 1999 die wilden geld en mijn dochtertje was toen nog te jong om dat mee te krijgen dus vond ik het nog te doen, ook zij waren bewapend met wapens. Ook in 1999 was ik met Radec een Poolse jongen bij een bezinepomp toen ploseling uit het niets een jongen op ons af kwam met een handbijl (eengeliefd wapen van de poolse maffia) Overtuigd dat het nog mee zou vallen. Ja ook ik heb verkeerde dingen gedaan zoals wiet kweken, naar pogingen van legaal geld verdienen had ik de moet opgegeven. Ik ben gepakt door de politie met buitenwiet 15 kilo. Eenmaal op het buro dacht ik dat ik voor lange tijd in de gevangenis zou komen minsten 3 jaar, ik was daar op voorbereid. Al gauw had ik een advocaat en een beeidigd vertaalder, he de vertaalder die bij mijn huwelijk was dat is nog eens aardig. Maar goed er kwam er op neer dat ik vrij zou komen maar dat ik mee moest werken anders de gevangenis in en mocht ik naar Nederland vluchten zou ik als zwaar gezochte krimineel een strafblad krijgen en ze zouden tegen gaan werken door 15 kilo wiet om te zetten in 400 kilo wiet waar Nederland toch ook wel geintereseerd zou zijn. Hoe vroeg ik me af maar mijn advocaat die me onder druk zette vertalde me dat ze de hele plant zouden wegen met wortel en al en de 2 meter hoge takken en stam zouden wegen en dat komt neer op 400 kilo dat hadden ze al voorberijd en ik had al gauw een dosier. Toen ik gepakt was door de politie waren die mannen zo blij dat, ze eerst (terwijl ik in de boeien zat achter in de wagen) bier kochten bij de winkel voor dat ik naar het politieburo werd vervoerd. 4 keer is er op me geschoten voordat ze me hadden, want ja we zouden gaan oogsten maar hoorden politie en zijn gevlucht. Nee ik heb natuurlijk niemand veraden en dat maakte me erg populeer in Poznan de hele stad had het over mij. In 2006 is mijn vrouw met mijn dochter gegaan naar Polen onder bedrijging van een vuurwapen moets ik afstand doen van mijn dochter dat had mijn schoonzusje geregeld met twee Nederlanders die inmiddels populeer was geworden bij haar vriend in nederland waar zij woonde. Ik heb me toen op laten nemen en wou een diagnose hebben van mijn ziekte na 3 weken vond de heer Wientje Dr. dat ik weer naar huis zou kunnen gaan want ik was al weer aan de beterende hand. Daarop dacht ik zelf dat het beter zou zijn dat ik bleef zodat ik zaken kon regelen en overleg zou kunnen plegen met advocaten wat ik moets doen want mijn kinderen zaten in Polen. Goed na overleg met advocaten ben ik weer naar Polen gegaan, en heb mensen berijd gevonden dat ik bij hun zou kunnen wonen om een rechtzaak tegen mijn vrouw aan te gaan voor een omgangsregeling. Een jaar lang moest ik daar wonen, maar hield dat niet vol de man des huizes gebruikte coke wiet en dronk regelmatig maar was toch ondanks aardig en vriendleijk tegen mij. Normaal heb ik geen problemen met mensen die drinken of wiet roken of dergelijks mensen moeten zelf bepalen wat ze doen met hun leven voor zover dat kan, maar gezien mijn gezondheid was het niet verstandig om te blijven. Vervolgens heb ik iemadn anders berijd gezien te vinden om bij mij op te nemen en heb eregens anders gewoond 4 weken lang het was een hel. Schelden op zijn vrouw en zoon van sóchtends tot s'nachts jij anorectia verguur jij @!#$ jij slet enz enz en dat ging maar door ook hij was achteraf gebleken maffia en was veroordeld in Duitsland zo vertelde hij mij voor autodiefstal Grgergorz en heeft daar 4 jaar gezeten en werd met helikopter en begelijding van politiewagens vervoerd naar de rechtzaal(zogeheten zwaare jongen) Ook hier hield ik het niet vol en ben naar Radec verhuisd waar ik nog 1,5 maand heb gewoond voor ik uiteindelijk weer terug kon gaan naar Nederland. Ik kan alleen maar waarschuwen aan mesne met een psychose c.q. vernadering van taal en kultuur laat je niets wijs maken en blijf rustig. Het meest grappige is van mijn verhaal is dat ik 6 keer ben opgenomen geweest tegen mijn wil in een psychisch inrichting in Polen, ik zou zonder ook maar enige diagnose schychofrenie hebben, dat was bepaald na de eerst dag dat ik in het ziekenhuis was vastgesteld. Zonder geld zat ik in het ziekenhuis en rookte peuken uit de asbak omdat ik 100.000 euro op de rekening heb gezet van de rekening van mijn vrouw had ik dus niets meer en zij heeft waarschijnlijk gedacht dat ze me nu helemaal gek kon gaan maken en gaan behandelen. Toen ik in het ziekenhuis zat ging zij uit en vreemd en behandlde mij als afgeschreven. Het ergste van mijn verhaal vind ik dat ze een illigale abortie heeft gepleegd van een kindje wat waarschijnlijk helemaal niet van mij was maar waarop zij vertelde van wel. Ik hoop dat ik kan gaan vechten voor mijn kinderen en dat dit verhaal een bijdrage kan leveren hoe vrij wij leven in Nederland en dat wij anders om gaan met mensen en ik hoop dat ik de kinderen bij mij krijg en dat ik ze een betere toekomst kan gaan geven. Adios P.s. zelfs de Nederlendse CID wist niet om te gaan met de informatie die ik ze heb gegeven en kon me geen veiligheid bieden voor mijn ouders en mijn broer. Mij zouden ze een nieuwe identiefiteit geven maar mijn ouders konden ze er niet in betrekken. Ik wist nog meer en te veel. Maar dat vertel ik later. 0647173737