Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schrijvers gezocht

• Finette

Voor verschillende genres/scenario's schrijver(s) gezocht.

• Sil

Hallo,

Ik las uw bericht op het prikbord

Zou u mij uit wat uitgebreidere informatie kunnen geven over waarnaar u precies op zoek bent.

mvg

• Jaren

Hallo,

Graag wat meer info.

Wat is de doelgroep?

Het genre?

voor wie?

enz…

Groetjes Jaren

• Bux

Hallo

Mijn naam is Bjorn en ben een 29 jarige beginnende freelance schrijver. Ik ben erg geinteresseerd in U aanbod en zou daarommeer informatie willen over deze oproep.

Met vriendelijk groeten

B.Canfijn

• Angela Mennen

Goedemorgen,

Ik sluit me aan bij de anderen die hebben gereageerd en zou ook graag wat meer informatie ontvangen.

M.vr.gr.

Angela

• Ada

Helemaal mee eens. Ook ik zou graag meer info willen ontvangen.

Ik heb mijn eigen tekstbureau en ben altijd op zoek naar leuke schrijfklussen.

Ada

www.adarosman.nl

• Marieke

Hallo Finette

Ik sluit mij maar aan bij degenen die mij voor gingen… Wat is het precies en wat zou ik voor u kunnen betekenen? Ik schrijf voor kinderen, ik schrijf fantasy en heb enkele musicals en toneelstukken op mijn naam staan.

Marieke

• lotus

Hi,

Nemen jullie contact op met mij?

Ik ben al een tijdje bezig met schrijven en jullie aanbod lijkt me erg leuk.

• jolanda

Hebt u al genoeg schrijvers? Het lijkt mij namelijk ook wel wat, ik ben ook beginnend schrijver en freelance redacteur, maar ik zou dan wel wat meer info willen ontvangen.

• yentl Jooren

ik kan schrijven en ik zoek elk soort freelance werk wat is kan vinden, ik ben 20 jaar en wil iets doen met mijn scrijfttalen.

Wie kan mij helpen?

groeten yentlFinette schreef:

>

> Voor verschillende genres/scenario's schrijver(s) gezocht.