Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ghostwriter gezocht

• john vd horst

Hallo,

Ik heb een dagboek van 6 maanden Dominicaande Gevangenis in 1993/94.

Nu wou ik dit graag in boekvorm, maar ben zelf niet zo`n goede schrijver.

Wie kan mij hierbij helpen en heeft interesse?

Als je op taxi1.nl kijkt, onderaan, zie je een link naar de eerste pagina`s als voorbeeld hoe het nu is.

• Bux

Hallo

Ik ben Bjorn.Ik ben freelance schrijver van korte verhalen en boeken.Het is me nog niet helemaal duidelijk hoe je dit in boekvorm wilt hebben. Wil je het in biografievorm of als verhaal? Verder weet ik niet wat je wilt uitgeven om dit verhaal in boekvorm wilt krijgen. Ik denk dat je er zelfs meer mee kunt dan je nu denkt, maar dat is natuurlijk aan jezelf.

Groeten B.Canfijn

• john vd horst

ik heb er helaas geen geld voor over, wel een percentage als we iets gepubliceerd krijgen. Welke vorm……..maakt eigenlijk niet uit. Ik wil gewoon wat verdienen met mijn verhaal.

ps. Het is voor 90% gedigitaliseerd.

• bux

Hallo

Over hoeveel paginas gaat het?.Zit te denken aan een kort verhaal,met een stukje voorgeschiedenis van jouzelf en een stuk erna(wat heeft dit veranderd aan jou leven). Laat het maar weten. Ik ben geinteresseerd.

groeten

Bjorn

• john vd horst

Bjorn,

Het gaat om ongeveer 120 pagina`s A4.

Dit is mijn dagboek, waar ik (bijna) elke dag wel iets heb opgeschreven. Ook zitten hierbij de correspondentie met thuis (nederland) dat toendertijd alleen per fax kon, en de briefjes van vrienden en kennissen ter plaatse in Puerto Plata.

Geef anders je email even, dan komen we een keer in contact, ok?

groet,

John.

• Aek

http://taxi1.nl/proloog.htm doet het ook gewoon hoor.

Lijkt een beetje adfarm-achtig.

• john vd horst

als het goed is, zie je daar de eerste weken. Ook het TV-programma van de VPRO (2003) kun je daar terugzien.

Het hele verhaal duurt 6 maanden…