Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hobby Illustrators gevraagd voor kinderboeken

• jolanda

Hallo,

Ik ben een kinderboekenschrijfster op het gebied voor peuters en kleuters.

Het is voor mij een echte hobby.

Ik heb wel al contacten met uitgevers, maar…..

Ik zoek illustrator(s) wie het leuk vinden om met mij 1 of meerdere boekjes te maken.

Dus vind je het leuk om voor je hobby te illustreren?

Of om gewoon eens een heel andere weg in te slaan in je illustratie carrière?

Mail me dan

joenlo@europe.com

Mocht een kinderboek bij de uitgever terecht komen, dan komt natuurlijk je naam als illustrator in het boek en profiteer je natuurlijk mee in de royalty's.

Groetjes, Jolanda

• Natalie Wouters

Hi Jolanda,

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Natalie, en ik ben een 21-jarige studente aan de kunstacademie in Den Bosch. Naast mijn studie hou ik me vooral bezig met tekenen en illustreren, en het lijkt me erg leuk om mee te werken aan deze kinderboeken!

Ik heb al eerder illustratie's gemaakt voor een kinderboek, en het was een fantastische opdracht! Zeker omdat je je fantasie los kunt laten op het papier!

Ik kan zowel op de computer als met de hand illustreren. Zelf gaat mijn voorkeur uit naar het echte tekenen. Dat vind ik persoonlijk leuker. Maar de keus is natuurlijk aan jou!

Ik hoop op een reactie, het lijkt me een leuke opdracht!

Groetjes,

Natalie

• jolanda

Mail me maar even en als het kan stuur meteen wat van je werk door, kan ik je stijl eens bekijken.

Groetjes, Jolanda

joenlo@europe.com

• Petra van den Driessche

Beste Jolanda,

Ik heb een aantal tekeningen die ik je kan laten zien om te kijken of mijn tekenstijl in de smaak valt.

Zou ik een klein stukje tekst toegestuurd kunnen krijgen zodat ik daar wat bij kan tekenen om het een wat ‘echter’ gevoel te verlenen?

Je kunt mij natuurlijk bellen op nummer:

Mob. 06-24992003

Met vriendelijke groet,

Petra van den Driessche

• jolanda

mail me maar even en stuur alvast eens wat werk door daarbij, ik neem dan contact met je op.

joenlo at europe.com

groetjes, jolanda